Csendes Percek február 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Feb. 18., H, 05:37:01 CET

                       2013. február 18. hétfő

Jn 7,37-39.

37 Az ünnep utolsó nagy napján felállt Jézus, és így kiáltott: "Ha
valaki szomjazik, jöjjön hozzám, és igyék! 38 Aki hisz énbennem, ahogy
az Írás mondta, annak belsejéből élő víz folyamai ömlenek!" 39 Ezt pedig
a Lélekről mondta, akit a benne hívők fognak kapni, mert még nem adatott
a Lélek, mivel Jézus még nem dicsőült meg.

                              ÉLŐ VÍZ

Ha valaki szomjazik, jöjjön hozzám, és igyék! Aki hisz én bennem, ahogy
az Írás mondta, annak belsejéből élő víz folyamai ömlenek! (Jn 7,37-38)

A közelmúltban hó borította Atlanta környékét, ahol élek, és az
embereket több napig elzárta a külvilágtól. Háromnapi bezártság után
fáradt és kimerült lettem. Igyekeztem olyan elfoglaltságokat találni,
amik lekötnek és hasznosak. Amint bámultam kifelé az ablakon a havat
nézve, hirtelen rádöbbentem, hogy a hó rövidesen elolvad és víz lesz
belőle.
Amint ezen töprengtem, rájöttem, hogy az életünk sokszor hasonlít
ehhez. Idővel a szívünk megfagy. Jézus azonban azt ígérte, hogy aki hisz
őbenne, "annak belsejéből élő víz folyamai ömlenek". Más szavakkal,
akiket a Szentlélek vezet, azoknak az élete szüntelenül a ki nem apadó
forrásból táplálkozik.
Amikor napsütés éri a havat, olvadni kezd és szétáramlik a világba.
Hasonlóan, amikor a Szentlélek megérinti a kemény, fagyott szívünket,
akkor szép lassan olyan emberekké formálódunk, akiken keresztül a
szeretet, kegyelem és békesség természetesen árad szét a világba.

Imádság: Urunk, küldd el Lelkedet, hogy felszabadítsa szívünket
országod szolgálatára. Olvaszd meg kemény önzőségünket, és tégy az
alázatos szeretet embereivé. Ámen.

Amikor hagyjuk, hogy Isten megolvassza a fagyott szívünket, akkor a
szeretet szabadon áramolhat rajtunk keresztül.
Britt Hester (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK A TISZTA IVÓVIZET NÉLKÜLÖZŐKÉRT!