Csendes Percek február 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Feb. 14., Cs, 05:37:01 CET

                     2013. február 14. csütörtök

Ézs 44,1-5.

1 De most hallgass rám, szolgám, Jákób, Izráel, akit kiválasztottam!
2 Ezt mondja az ÚR, a te alkotód, aki megformált az anyaméhben, és aki
megsegít: Ne félj szolgám, Jákób, Jesúrún, akit kiválasztottam!
3 Mert vizet árasztok a szomjas földre, patakokat a szárazra. Lelkemet
árasztom utódaidra, áldásomat sarjadékaidra.
4 Növekednek, mint fű a víz mellett, mint csatornák mentén a fűzfák.
5 Egyik ezt mondja majd: Én az ÚRé vagyok! A másik Jákób nevére
hivatkozik. A harmadik a kezébe írja: Az ÚRé vagyok, és dicsekedve
említi Izráel nevét.

                              ÚJ ÉLET

Mert én újat cselekszem, most kezd kibontakozni, majd megtudjátok! Már
készítem az utat a pusztában, a sivatagban folyókat fakasztok. (Ézs
43,19)

A hosszú, hideg kanadai tél közepén a tavasz után áhítozom. Alig várom,
hogy a hó eltűnjön, és kezdhessem az ásást a virágoskertemben. Amikor a
meleg végre megérkezik, kezdem a földben az élet jeleit kutatni, és
valóban ott vannak már a zöld hajtások, melyek kezdik áttörni a kemény
talajt.
Az Ézsaiás 43,19 nem csak a tavasszal érkező új életre, hanem a saját
pusztai vándorlásomból fakadó új életre is emlékeztet. Amikor mellrákot
diagnosztizáltak nálam, úgy éreztem egy sivatagban bolyongok. Az előttem
álló út egy hosszú, pusztai vándorlásnak látszott, és nem hittem, hogy
bármi jó származhat életemnek ebből a nehéz, sötét időszakából. De
Isten, mint mindig, vizet fakasztott a sivatagban. Megöntözte a száraz
földemet, és új élet fakadt bennem, ahogyan megtapasztaltam Isten hozzám
való hűségét.
Ha bízunk Isten hűséges szeretetében, nyitottak leszünk az új dolgokra,
amiket Isten készít nekünk, és ő folyamatosan megújítja testünket,
lelkünket és értelmünket.

Imádság: Teremtő Istenünk, köszönjük mindannyiunk életében az általad
ajándékozott újat. Ámen.

Isten a mi pusztai vándorlásunkból is újat hoz elő.
Sandi Marr (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK A RÁKOS BETEGEKÉRT!