Csendes Percek február 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Feb. 9., Szo, 05:37:01 CET

                       2013. február 9. szombat

Zsolt 40,1-17.

1 A karmesternek: Dávid zsoltára.
2 Várva vártam az URat, és ő lehajolt hozzám, meghallotta kiáltásomat.
3 Kiemelt a pusztulás verméből, a sárból és iszapból. Sziklára
állította lábamat, biztossá tette lépteimet.
4 Új éneket adott a számba, Istenünknek dicséretét. Sokan látják ezt,
félik az URat, és bíznak benne.
5 Boldog ember az, aki az ÚRba veti bizodalmát, nem igazodik a
kevélyekhez és az elvetemült hazugokhoz.
6 URam, Istenem! Sok csodás tervet vittél véghez értünk, nincs hozzád
fogható. Szeretném hirdetni és elmondani, de több annál, amit fel tudnék
sorolni.
7 Véresáldozatban és ételáldozatban nem telik kedved: nyitott fület
adtál nekem. Égőáldozatot és vétekáldozatot nem kívánsz.
8 Akkor így szóltam: Íme, megjelentem, a könyvtekercsben írva van
rólam.
9 Abban telik kedvem, Istenem, hogy akaratodat teljesítsem, törvényed
szívemben van.
10 Hirdetem igazságodat a nagy gyülekezetben, és nem zárom be számat,
jól tudod, URam!
11 Igazságodat nem rejtegetem szívem mélyén, hanem beszélek hűségedről
és szabadításodról. Nem titkolom el szeretetedet és hűségedet a nagy
gyülekezet előtt.
12 URam, ne vond meg tőlem irgalmadat, szereteted és hűséged őrizzen
szüntelen!
13 Mert annyi baj vett engem körül, hogy megszámlálni sem lehet. Bűneim
büntetése utolért engem, áttekinteni sem tudom őket, számosabbak hajam
szálainál, és a szívem is elhagyott engem.
14 Légy kegyelmes, URam, és ments meg, URam, siess segítségemre!
15 Szégyenkezzen, piruljon mindenki, aki életemet el akarja venni!
Riadjanak vissza, és érje gyalázat azokat, akik bajomban gyönyörködnek!
16 Rettegjenek szégyenükben, akik hahotázva beszélnek rólam!
17 Örüljenek, és örvendezzenek benned mindazok, akik téged keresnek.
Akik szabadításodra vágyódnak, hadd mondhassák mindig, hogy nagy az ÚR!

                         KIJUTNI A GÖDÖRBŐL

Várva vártam az Urat, és ő lehajolt hozzám, meghallotta kiáltásomat.
(Zsolt 40,2)

A nap vidáman indult, barátaink társaságában. Azonban néhány órán belül
valódi rémálommá változott. Lisa, a hároméves kislányom vízbe fulladt.
Könyörögtem Istennek, hogy segítsen rajtunk. Imádkoztam, hogy ébressze
fel, és tegye őt újra egészségessé. Amikor világossá vált, hogy ez nem
történhet meg, megint imádkoztam; arra kértem Istent, adjon nekem erőt,
hogy újra felépíthessem az életem. Bíznom kellet Istenben, hogy segít
megbirkóznom ezzel a helyzettel.
Néhány hónappal később, megpróbáltunk visszatérni valamiféle élethez,
tenni valamit, hogy túljussunk minden egyes fájdalmas órán.
Kétségbeesetten kértem Istent, segítsen, és éreztem, arra buzdít, írjak
az érzéseimről és a bennem kavargó zűrzavarról. Amikor így tettem,
elindult a gyógyulás bennem.
Végül egy könyvet írtam a veszteségről és arról a fájdalmas útról, mely
lányom halála után kezdődött. Isten mély hitet adott nekem és vágyat,
hogy segítsek más gyászoló szülőknek. Isten olyan helyre állított, ahol
még egyszer igazán boldog lehetek az életben.

Imádság: Drága Urunk, segíts, hogy higgyük, életünknek még a
legsötétebb szakaszaiban is velünk vagy. Jézus Krisztus nevében
imádkozunk. Ámen.

Isten még a tragédiából, a veszteségből is jót tud kihozni.
Betty Madill (Aberdeenshire, Skócia)

IMÁDKOZZUNK A GYÁSZOLÓ SZÜLŐKÉRT ÉS TESTVÉREKÉRT!