Csendes Percek február 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Feb. 8., P, 05:37:01 CET

                       2013. február 8. péntek

Jn 10,1-10.

Jézus szavai: 1 "Bizony, bizony, mondom néktek: aki nem az ajtón megy
be a juhok aklába, hanem másfelől hatol be, az tolvaj és rabló; 2 de aki
az ajtón megy be, az a juhok pásztora. 3 Ennek ajtót nyit az ajtóőr, és
a juhok hallgatnak a hangjára, a maga juhait pedig nevükön szólítja és
kivezeti. 4 Amikor a maga juhait mind kivezeti, előttük jár, és a juhok
követik, mert ismerik a hangját. 5 Idegent pedig nem követnek, hanem
elfutnak tőle, mert az idegenek hangját nem ismerik." 6 Ezt a példázatot
mondta nekik Jézus, de ők nem értették, mit jelent, amit mondott nekik.
7 Jézus tehát így szólt hozzájuk: "Bizony, bizony, mondom néktek: én
vagyok a juhok ajtaja. 8 Aki énelőttem jött, mind tolvaj és rabló, de a
juhok nem is hallgattak rájuk. 9 Én vagyok az ajtó: ha valaki rajtam át
megy be, megtartatik, az bejár és kijár, és legelőre talál. 10 A tolvaj
csak azért jön, hogy lopjon, öljön és pusztítson: én azért jöttem, hogy
életük legyen, sőt bőségben éljenek."

                      TELJES BIZALOM AZ ÚRBAN

De én az Urat várom, a szabadító Istenben reménykedem: meg is fog
hallgatni Istenem! (Mik 7,7)

A megtérésem három nagy próbatétellel kezdődött: édesanyám halála és
két nagy betegség a családunkban. A nagy műtétet megelőző hónapban
munkahelyet változtattam pénzügyi csalás megtagadása miatt. Ebben az
időszakban férjem is megtért. Ennél nagyobb öröm nincs egy házasságban.
Az új munkahelyen olyan vezetői munkakörbe kerültem, ahol
megnyugodhattam abban, hogy pénzügyi csalásról szó sem lehet, mert meg
tudom akadályozni. Eltelt 4 év. Elutaztunk férjemmel 1 hét szabadságra.
A szabadság előtti napon az igazgatónő bejelentette, hogy készüljek fel
arra, ha visszajövök, meg kell kezdeni a számviteli manipulációkat.
Magamban kimondtam: de nem velem! Nem kell hangsúlyoznom, hogy
pihenésünk szüntelen imádkozással telt. Eljött a munkakezdés ideje.
Azzal fogadott az igazgatónő, hogy a távollétem alatt a velem egykorú
üzemvezetőnő elment előnyugdíjba. A következő nap én is elindítottam az
előnyugdíjazásomat. Megváltóm megszabadított a csalástól. Ezzel kezdetét
vette Isten Országa építésébe való aktív bekapcsolódásunk férjemmel
együtt a börtönmisszión keresztül. 2009-ben szeretett férjemet hazavitte
az Úr. Én az ő kegyelméből tovább folytatom a fogvatartottak
lélekmentését.

Imádság: Édesatyánk! Hálát adunk, hogy teljes életünket kezedbe
tehetjük. Velünk vagy mindig. Nem sietsz, de nem is késel bennünket
megsegíteni. Légy érte áldott! Ámen.

Isten iránti bizalmunk a legnagyobb erősségünk.
Rakovits Ibolya (Nyíregyháza, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK A FOGVATARTOTTAK MEGTÉRÉSÉÉRT!