Csendes Percek április 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Ápr. 21., V, 05:37:01 CEST

                      2013. április 21. vasárnap

Mt 5,1-12.

1 Amikor meglátta a sokaságot, felment a hegyre, és miután leült,
odamentek hozzá tanítványai. 2 Ő pedig megszólalt, és így tanította
őket:
3 "Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa.
4 Boldogok, akik sírnak, mert ők megvigasztaltatnak.
5 Boldogok a szelídek, mert ők öröklik a földet.
6 Boldogok, akik éheznek és szomjaznak az igazságra, mert ők
megelégíttetnek.
7 Boldogok az irgalmasok, mert ők irgalmasságot nyernek.
8 Boldogok a tiszta szívűek, mert ők meglátják az Istent.
9 Boldogok, akik békét teremtenek, mert ők Isten fiainak neveztetnek.
10 Boldogok, akiket az igazságért üldöznek, mert övék a mennyek
országa.
11 Boldogok vagytok, ha énmiattam gyaláznak és üldöznek titeket, és
mindenféle rosszat hazudnak rólatok. 12 Örüljetek és ujjongjatok, mert
jutalmatok bőséges a mennyekben, hiszen így üldözték a prófétákat is,
akik előttetek éltek."

                           "ÉHES VAGYOK!"

Boldogok, akik éheznek és szomjaznak az igazságra, mert ők
megelégíttetnek. (Mt 5,6)

Az édesanya mellett ülő négyéves Brenda észrevétlenül lecsúszott a
templomi padról. Kisétált a padok között előre, ahol a lelkész épp a
heti hirdetéseknél tartott. A lelkész kezét megragadta, és közölte: Éhes
vagyok! Édesanyja azonnal kiszaladt érte, visszavitte a padba,
biztosítva gyermekét, ha hazamennek, ebédelni fognak.
A kislány kijelentése bogarat ültetett a fülembe. Ezen gondolkoztam
akkor is, amikor elhagytuk a templomot. Vajon hányan érkeztünk aznap
reggel "éhesen" a gyülekezetbe? A többiek vajon éheztek-e arra, hogy
Istenből többet megismerjenek? És én? Úgy jöttem a templomba, hogy lelki
táplálékot nyerjek az Úr asztaláról?
Minden alkalommal igyekszem lelki vágyakozással érkezni a templomba.
Várakozással tekintek előre, hogy a Szentlélek táplálhassa szívemet,
lelkemet. Utána új erővel folytatom lelki utamat.

Imádság: Drága Uram, kérlek, növeld éhségem és vágyam utánad. Jézus
nevében. Ámen.

Isten utáni éhségemet mivel csillapítom?
Karen S. Wylie (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÉHEZŐKÉRT!