Csendes Percek április 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Ápr. 19., P, 05:37:02 CEST

                       2013. április 19. péntek

Fil 4,11-13.

11 Nem a nélkülözés mondatja ezt velem, mert én megtanultam, hogy
körülményeim között elégedett legyek. 12 Tudok szűkölködni és tudok
bővölködni is, egészen be vagyok avatva mindenbe, jóllakásba és
éhezésbe, a bővölködésbe és a nélkülözésbe egyaránt. 13 Mindenre van
erőm a Krisztusban, aki megerősít engem.

                   ESIK, SZÜRKE, KÖDFOLTOS AZ ÉG

Bár még sötétség borítja a földet, sűrű homály a nemzeteket, de
fölötted ott ragyog az Úr, dicsősége meglátszik rajtad. (Ézs 60,2)

Hetek óta érzem a késztetést, hogy tollat kéne ragadnom és leírnom a
bennem feszülő gondolatokat, de eddig valahogy a kibúvók előbb találtak
meg, mint maga az ihlet. Kinn esik, szürke, ködfoltos az ég, most késett
a kibúvó, ezt kihasználva egy határozott mozdulattal a toll után nyúl
kezem...
Vajon miként lehetne elviselni könnyebben, szomorúság nélkül a lelki
terhek súlyától megcsonkított napjainkat? - teszem fel magamnak a
kérdést, s mindjárt egy benső hang íratja is a választ velem.
Fogadj el mindent úgy, ahogy van, ahogy és amikor kapod, fogadd el
olyannak amilyen. Nézd fentről (kintről) magad! Olvadj bele a teremtett
világba, mert a világ csak veled teljes és egész, nélkülözhetetlen és
megismételhetetlen része vagy. Nevess, ha kell vagy sírj, ha úgy muszáj.
Ne gondolkozz feltétlenül a miérteken, ne akarj minden kérdésedre
választ. Légy hálás, alázatos és köszönj meg mindent, amit kapsz.
Szeress és adj, adj, adj! Csendben, feltűnés nélkül tedd a dolgod. Jézus
fogja a kezed, akkor is, ha zord az idő, akkor is, ha süt a nap, ezt
sose feledd, és ha néha elgyengülsz, karjában visz tovább, addig, amíg
újra talpra tudsz állni.
Kinn esik, szürke, ködfoltos az ég...és mégis, mégis határtalan
boldogság járja át szívemet...

Imádság: Uram, tudom, hogy velem vagy. Köszönöm. Ámen.

A külső körülmények ellenére is békességünk lehet az Úrban.
Paudits Zoltán (Sükösd, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK A SZORONGÓ BARÁTAINKÉRT!