Csendes Percek április 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Ápr. 18., Cs, 05:37:02 CEST

                     2013. április 18. csütörtök

Ézs 43,1-4.

1 De most így szól az ÚR, a te teremtőd, Jákób, a te formálód, Izráel:
Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak, enyém vagy!
2 Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak
el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg.
3 Mert én, az ÚR, vagyok a te Istened, Izráel Szentje, a te szabadítód!
Kárpótlásul adom érted Egyiptomot, Etiópiát és Szebát adom helyetted.
4 Mivel drágának tartalak, és becsesnek, mivel szeretlek, azért
embereket adok helyetted, életedért nemzeteket.

                        REPÜLÉS LÉGÖRVÉNYBEN

Minden, ami Istentől született, legyőzi a világot, és az a győzelem,
amely legyőzte a világot, a mi hitünk. (1Jn 5,4)

Gyakran utazok repülőgéppel, és ezek az utak általában kellemesek.
Egyszer azonban a pilóta felszólított minket, hogy csatoljuk be a
biztonsági öveinket, mert egy légörvényen fogunk keresztülhaladni. A
légikísérők fürgén ide-oda szaladgáltak a gépen, engem pedig aggódás és
félelem fogott el. Nem voltam felkészülve a légörvény hevességére, de az
utastársaim sem. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után - ami valójában
csupán néhány perc volt - a repülőgép visszanyerte stabilitását, belőlem
pedig felszakadt a megkönnyebbülés sóhaja. Ahogy a pilóta mondta, a
légörvény megszűnt.
Később, amikor visszagondoltam erre az eseményre, az emberi élet jutott
eszembe. Az Úr nem ígér gondtalan életet. Ellenkezőleg, mindnyájan
keresztülmegyünk majd göröngyös életutakon. Ilyenkor azonban
emlékezhetünk arra, hogy csupán örvénylő időszakokon haladunk át, és
Isten végig velünk van. A hit pedig erős támaszunk.

Imádság: Szerető Istenünk, megpróbáltatásaink között állj mellettünk,
és segíts hűségesnek maradni hozzád. Jézustól tanult imádsággal kérünk:
"Atyánk, szenteltessék meg a te neved. Jöjjön el a te országod. A mi
mindennapi kenyerünket add meg nekünk naponként. És bocsásd meg a mi
bűneinket, mert mi is megbocsátunk minden ellenünk vétkezőnek. És ne
vígy minket kísértésbe." Ámen. (Lk 11, 2-4)

Isten velünk van, amikor az élet megráz, és felkavar minket.
Luis Alberto Jones (Chubut, Argentína)

IMÁDKOZZUNK A REPÜLŐGÉPEK SZEMÉLYZETÉÉRT!