Csendes Percek szeptember 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Sze. 26., Sze, 05:37:01 CEST

                     2012. szeptember 26. szerda

Róm 12,9-13.

9 A szeretet ne legyen képmutató. Iszonyodjatok a gonosztól,
ragaszkodjatok a jóhoz, 10 a testvérszeretetben legyetek egymás iránt
gyengédek, a tiszteletadásban egymást megelőzők, 11 a
szolgálatkészségben fáradhatatlanok, a lélekben buzgók: az Úrnak
szolgáljatok. 12 A reménységben örvendezzetek, a nyomorúságban legyetek
kitartók, az imádkozásban állhatatosak. 13 A szentekkel vállaljatok
közösséget szükségeikben, gyakoroljátok a vendégszeretetet.

                           AZ AJTÓM ELŐTT

Mert a nekünk adatott kegyelem szerint különböző ajándékaink vannak,
eszerint szolgálunk is. (Róm 12,6)

Miután két éven belül két gyerekem született, nehézséget jelent elmenni
a gyülekezetbe. Két ilyen kicsit felelőtlenségnek tartok ott hagyni a
gyerekmegőrzőben, ahol ki vannak téve a kórokozóknak. Azelőtt a
gyerekmunkás csoport tagja voltam a gyülekezetben, ahol nap mint nap
használni tudtam tanítói adományomat. Keseregtem is szolgálatom
elveszítése miatt. De kárpótlást ad, hogy saját gyermekeimmel időt
tölthetek, és a hitre nevelhetem őket.
Aztán egy nap felhívott egy barátnőm, aki szintén otthon van a
gyerekeivel - és sírva mondta, hogy mennyire elborítja a sok gond, és
magányos. Mondtam, hogy rögtön átmegyek hozzá, és viszem a két kicsit
is, hogy játsszanak az övéivel. Egész délelőtt beszélgettünk hasonló
küzdelmeinkről, és úgy tűnt, felüdült egy kicsit.
Később eszembe jutott egy másik gyerekkori barátnőm. Hat gyerek
anyukája, nincs autója, teljesen egyedül van, a családjából sem áll
mellette senki. Bár állandóan úgy érzem, hogy kevés vagyok az ő
szükségeihez képest, kezdek látni egyre több lehetőséget, hogyan tudnék
segíteni. Ezeken a kapcsolatokon keresztül tanulgatom, hogy barátnak
lenni erővel és kihívásokkal teli szolgálat is lehet.

Imádság: Urunk, segíts nekünk, hogy meglássuk az elkészített
helyzeteket. Mutasd meg, hogyan tudunk szolgálni! Ámen.

Istent bárhol tudjuk szolgálni.
Renee Lannan (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK A SOK GONDDAL KÜZDŐ FIATAL SZÜLŐKÉRT!