Csendes Percek szeptember 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Sze. 25., K, 05:37:02 CEST

                      2012. szeptember 25. kedd

Ézs 41,8-13.

8 De te, szolgám, Izráel, Jákób, akit kiválasztottam, barátomnak,
Ábrahámnak utóda!
9 A föld végén ragadtalak meg, annak széléről hívtalak el. Ezt mondtam
neked: Szolgám vagy! Kiválasztottalak, nem vetlek meg!
10 Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened!
Megerősítlek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak.
11 Megszégyenülnek és gyalázatba esnek mindazok, akik gyűlölnek téged.
Semmivé lesznek, elpusztulnak, akik veled perbe szállnak.
12 Keresed, és nem találod azokat, akik téged támadnak. Megsemmisülnek
teljesen, akik ellened harcolnak.
13 Mert én, az ÚR, a te Istened, erősen fogom jobb kezedet, és ezt
mondom neked: Ne félj, én megsegítlek!

                              ERŐS KAR

Ha a hajnal szárnyaira kelnék, és a tenger túlsó végén laknék, kezed
ott is elérne, jobbod megragadna engem. (Zsolt 139,9-10)

Miután elveszítettem a látásomat, elsajátítottam látó-vezető
technikákat, ahol a vak ember egy látó karját fogja a könyöke fölött,
így követi őt. Később vezetőkutyás képzést is kaptam. Itt a vak a pórázt
tartja bal kezével, így jobb keze szabadon marad, hogy kinyithasson vele
ajtókat, csomagot vihessen, vagy megfoghassa egy gyerek kezét. Az utóbbi
pár évben nem volt vezetőkutyám. Gyakran igénybe veszek azonban látó
segítséget férjemtől, barátoktól és családtagoktól. Miután korábban
megszoktam, hogy bal kezemmel tartom a pórázt, jobban szeretem a segítő
jobb karját fogni. Ez bizonyult a legtermészetesebb és legkényelmesebb
közlekedési módnak.
Napi bibliaolvasásom során egy nap a fönti igére bukkantam. Vigaszt
nyújtott a kép, amelyben Isten irányítja életem, és mindig mellettem
van, hogy biztonságban lehessek. Éppen erre a megerősítésre volt
szükségem. Később újabb és újabb hasonló hivatkozásokat találtam a
Bibliában. Tudom, hogy rábízhatom magam Isten szerető és törődő
vezetésére.

Imádság: Drága Istenünk, életünk minden szakaszában jelen vagy, hogy
vezetést, erőt és vigaszt kínálj nekünk. Hálát adunk ezért és köszönjük,
hogy soha nem vagyunk egyedül. Ámen.

Hogyan tapasztalom meg Isten vezetését?
Karen E. Brown (Mississippi, USA)

IMÁDKOZZUNK A LÁTÁSUKAT ELVESZTŐKÉRT!