Csendes Percek szeptember 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Sze. 24., H, 05:37:01 CEST

                      2012. szeptember 24. hétfő

Gal 5,22-26.

22 A Lélek gyümölcse pedig: szeretet, öröm, békesség, türelem,
szívesség, jóság, hűség, 23 szelídség, önmegtartóztatás. Az ilyenek
ellen nincs törvény. 24 Akik pedig Krisztus Jézuséi, a testet
megfeszítették szenvedélyeivel és kívánságaival együtt. 25 Ha a Lélek
által élünk, akkor éljünk is a Lélek szerint. 26 Ne legyünk becsvágyók,
egymást ingerlők, egymásra irigykedők.

                          KRISZTUSI JELLEM

A Lélek gyümölcse: szeretet, öröm, békesség, türelem, szívesség, jóság,
hűség, szelídség, önmegtartóztatás. (Gal 5,22-23)

Sok éven át azt gondoltam, viszonylag jó keresztyén vagyok. Számos
szolgálatot vállaltam, gyülekezetünk vénei közé tartoztam, és orvosi
szakmámban is másokat szolgáltam. De egy napon a Szentlélek
emlékeztetett Jézusnak néhány emberhez szóló szigorú figyelmeztetésére,
akik pedig látszólag sok jót cselekedtek: "Sohasem ismertelek titeket,
távozzatok tőlem, ti gonosztevők!" (Mt 7,23) Miért mondhatta ezt?
Ahogy válasz után kutattam, rájöttem, hogy Istennél nem az a
legfontosabb, mit teszünk, hanem, hogy kik vagyunk. Pál azt mondja, hogy
akiket Isten elhívott, azokat hasonlókká tette Fia képéhez (Róm 8,29).
Az, hogy Isten gyermekei vagyunk, fontosabb annál, amit teszünk. Isten
arra hívott minket, hogy a Lélek gyümölcseit teremjük, és ezek közül
legfontosabb a szeretet. Ha Krisztushoz hasonlóvá válunk, akkor a többi
erény is megvalósul az életünkben.
Ha odaszánjuk magunkat, hogy a Szentlélek krisztusi jellemet
formálhasson bennünk, biztosak lehetünk benne, hogy életünk végén Urunk
üdvözölni fog minket, és ezt mondja: "Jöjjetek, Atyám áldottai,
örököljétek a világ kezdete óta számotokra elkészített országot." (Mt
25,34)

Imádság: Istenünk, segíts megnyitni szívünket a felkínált szeretetre,
hogy Krisztus igazi testvéreivé váljunk. Ámen.

Helyesen élünk, ha követjük Krisztust az önátadó szeretetben.
Gunawan Kosasih (Jakarta, Indonézia)*

IMÁDKOZZUNK AZ EGYHÁZI VEZETŐKÉRT ÉS ÖNKÉNTESEKÉRT!