Csendes Percek szeptember 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Sze. 17., H, 05:37:02 CEST

                      2012. szeptember 17. hétfő

Zsolt 42,1-8.

1 A karmesternek: Kórah fiainak tanítókölteménye.
2 Ahogyan a szarvas kívánkozik a folyóvízhez, úgy kívánkozik a lelkem
hozzád, Istenem!
3 Isten után szomjazik lelkem, az élő Isten után: Mikor mehetek el,
hogy megjelenjek Isten előtt?
4 Könnyem lett a kenyerem éjjel és nappal, mert egész nap ezt
mondogatják nekem: Hol van a te Istened?
5 Kiöntöm lelkemet, és arra emlékezem, hogy milyen tömeggel vonultam,
és hogyan vezettem Isten házához hangos ujjongással és hálaénekkel az
ünneplő sokaságot.
6 Miért csüggedsz el, lelkem, miért háborogsz bennem? Bízzál Istenben,
mert még hálát adok neki az ő szabadításáért!
7 Istenem, elcsügged a lelkem, azért terád gondolok a Jordán földjéről
és a Hermónról, a Micár hegyéről.
8 Örvény örvénynek kiált zuhatagjaid hangjában, minden habod és
hullámod átcsapott fölöttem.

                        ÚJRA FELFEDEZETT ERŐ

Ahogyan a szarvas kívánkozik a folyóvízhez, úgy kívánkozik a lelkem
hozzád, Istenem! (Zsolt 42,2)

Egy nap egy asszony lépett be az irodámba a Csendes Percek egy
példányával. Egy szomszédos államból települt át, és azért jött, hogy új
állást keressen a városunkban. Családja anyagi válságban volt, s ezen
felül két gyermeke meghalt egy borzalmas balesetben a tengeren. Mialatt
a családja ilyen veszteségeken ment keresztül, egy barátja adott neki
egy példányt a Csendes Percekből.
A Csendes Percek az áldás forrásaként szolgált számára, mert tudott
azokkal azonosulni, akik nehéz időszakon mentek át. Ez volt az első,
amiért reggelente nyúlt; biztatást adott neki, hogy szembenézzen egy
újabb nappal.
Megérintett a története. Nagyon sokszor halogattam a Csendes Percek,
vagy a Biblia olvasását, mert túl elfoglalt voltam. Ez az asszony nagy
áhítattal olvasta a könyvecskét, és eljött hozzám, hogy megossza
tapasztalatát velem, mert látta a fotómat egy magazin címlapján.
Megtanultam tőle, lehet, hogy minden tekintetben jól érezzük magunkat,
de akkor is szomjazunk Krisztus szeretetére, ahogy a szarvas kívánkozik
a friss vízre.

Imádság: Úr Jézus, hálát adunk neked a te igéd ajándékáért. Segíts a
szükséget szenvedőknek, hogy megtapasztalják szeretetedet. Ámen.

Egyedül az élő víz tudja kielégíteni lelkünk szomjúságát.
Leena Vijaykumar (Bangalore, India)

IMÁDKOZZUNK A CSENDES PERCEK SZERKESZTŐIÉRT!