Csendes Percek szeptember 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Sze. 14., P, 05:37:01 CEST

                     2012. szeptember 14. péntek

Jn 15,1-11.

Jézus mondja: 1 "Én vagyok az igazi szőlőtő, és az én Atyám a
szőlősgazda. 2 Azt a szőlővesszőt, amely nem terem gyümölcsöt énbennem,
lemetszi; és amely gyümölcsöt terem, azt megtisztítja, hogy még több
gyümölcsöt teremjen. 3 Ti már tiszták vagytok az ige által, amelyet
szóltam nektek. 4 Maradjatok énbennem, és én tibennetek. Ahogyan a
szőlővessző nem teremhet gyümölcsöt magától, ha nem marad a szőlőtőn,
úgy ti sem, ha nem maradtok énbennem. 5 Én vagyok a szőlőtő, ti a
szőlővesszők: aki énbennem marad, és én őbenne, az terem sok gyümölcsöt,
mert nélkülem semmit sem tudtok cselekedni. 6 Ha valaki nem marad
énbennem, kivetik, mint a lemetszett vesszőt, és megszárad, összegyűjtik
valamennyit, tűzre vetik és elégetik. 7 Ha megmaradtok énbennem, és
beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és
megadatik nektek. 8 Az lesz az én Atyám dicsősége, hogy sok gyümölcsöt
teremtek, és akkor a tanítványaim lesztek."
9 "Ahogyan engem szeretett az Atya, úgy szeretlek én is titeket:
maradjatok meg az én szeretetemben. 10 Ha parancsolataimat megtartjátok,
megmaradtok a szeretetemben, ahogyan én mindig megtartottam az én Atyám
parancsolatait, és megmaradok az ő szeretetében. 11 Ezeket azért mondom
nektek, hogy az én örömöm legyen bennetek, és örömötök teljessé legyen."

                            NAPRÓL NAPRA

Aki pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük
vagy gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint. (Ef 3,20)

A telefonhívás bombaként hatott rám. Egy komor hang közölte, hogy
ráksejtek támadták meg a csontjaimat. Pár sokkos pillanat után úgy
gondoltam, imádkozom, Jézus szavaira gondolva: "Kérjetek, és adatik
nektek" (Mt 7,7). Amint azon töprengtem, hogyan imádkozzak, a Jn 15,4
szavai jutottak eszembe: "Maradjatok énbennem, és én tibennetek."
Isten előtt nem kell védekeznünk. Mindig odamehetünk elé hálaadással,
és hallhatjuk szeretetének csodálatos szavait: "Ne félj, mert én veled
vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítlek, meg is
segítlek" (Ézs 41,10). Lehet, hogy Isten nem pont azt adja, amit kérünk,
de szeretettel válaszol. Isten misztériuma és nagysága értelmünket
meghaladja. Minden nap Isten ajándéka, s a java még hátravan.
Akár egy napunk, akár 10 évünk van hátra az életünkből a családunk és
barátaink körében, Isten szeretete erőt fog adni és megáld minket. "Aki
pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük vagy
gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint." (Ef 3,20)

Imádság: Drága Urunk, vedd kezedbe minden fájdalmunkat, és áldj meg
minket gyógyító szereteteddel. Ámen.

Isten hallja minden őszinte imánkat.
Warren G. Spellman (Nebraska, USA)

IMÁDKOZZUNK A RÁKBETEGEKÉRT!