Csendes Percek szeptember 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Sze. 11., K, 05:37:01 CEST

                      2012. szeptember 11. kedd

Jóel 2,23-27.

23 Sion fiai, vigadjatok és örüljetek, mert Istenetek, az ÚR megadta
nektek a szükséges esőt, záport hullat rátok ősszel és tavasszal, mint
régen.
24 Megtelnek majd a szérűk gabonával, bőven ömlik a sajtókból a must és
az olaj. 25 Kárpótollak azokért az évekért, amelyekben pusztított a
sáska, a szöcske, a cserebogár és a hernyó: az a nagy sereg, amelyet
rátok küldtem. 26 Ehettek majd jóllakásig, és dicséritek az ÚRnak,
Isteneteknek a nevét, mert csodát tett veletek. Nem kell szégyenkeznie
népemnek soha többé. 27 Akkor megtudjátok, hogy én Izráellel vagyok, és
hogy én, az ÚR, vagyok a ti Istenetek, senki más! Nem kell szégyenkeznie
népemnek soha többé.

                     EMLÉKEZÉS SZEPTEMBER 11-RE

Az Úrnak lelke nyugszik rajtam... Hamu helyett fejdíszt adok Sion
gyászolóinak, gyászfátyol helyett illatos olajat, a csüggedés helyett
öröméneket. (Ézs 61,1-3)

Az elmúlt évben emlékeztünk a New York-i kereskedelmi központ
ikertornyai elleni támadás 10 éves évfordulójára. Számomra a
legmegrendítőbb kép az volt, ahogy a manhattani kórházak sürgősségi
osztályainak dolgozói a betegekre vártak, akik sosem érkeztek meg. A
kezelt betegek száma jóval kevesebb volt a vártnál, mivel a legtöbb
ember, aki ott rekedt az ikertornyokban, porrá égett.
Még a szörnyű tragédiák után is figyelmünk gyorsan visszafordul az
evilági dolgok felé - a politikusok csatározásaira, a szélsőséges
csoportok rosszindulatára, a lényegtelen dolgokra, melyek
elhomályosítják mélyebb, nagyobb elhívásunkat, amelyet Isten
teremtményeiként kaptunk.
Hová megyünk veszteségeink, csalódásaink, tragédiáink után? Isten azon
munkálkodik, hogy új életet teremtsen életünk romjaiból. Mindannyian
elhívást kaptunk arra, hogy követei legyünk Istennek, aki teljességet
hoz ebbe a poros, sebesült világba.

Imádság: Teremtőnk, csodálatos teremtményeket alkottál a porból.
Segíts, hogy megláthassuk és elvégezzük feladatunkat, és új életet
vigyünk otthonunkba és a világba. Ámen.

Hol vehetek részt Isten új életet teremtő munkájában?
James A. Harnish (Florida)

IMÁDKOZZUNK A KATASZTRÓFÁT ÁTÉLT KÖZÖSSÉGEK ÚJJÁÉPÜLÉSÉÉRT!