Csendes Percek október 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Okt. 29., H, 05:37:01 CET

                       2012. október 29. hétfő

Zsolt 25,1-5.

1 Dávidé. URam, hozzád emelkedem lélekben!
2 Benned bízom, Istenem, ne szégyenüljek meg, ne nevessenek ki
ellenségeim!
3 Senki se szégyenüljön meg, aki benned reménykedik, azok
szégyenüljenek meg, akik ok nélkül elpártolnak tőled!
4 Utaidat, URam, ismertesd meg velem, ösvényeidre taníts meg engem!
5 Vezess hűségesen, és taníts engem, mert te vagy szabadító Istenem,
mindig benned reménykedem.

                        BESZÉLGETÉS ISTENNEL

Az én juhaim hallgatnak a hangomra, és én ismerem őket, ők pedig
követnek engem. (Jn 10,27)

Nemrégiben egy barátom elmondta, milyen élményt jelent számára az
Istennel való beszélgetés. Nagyon megindultan hallgattam, hogyan önti ki
legmélyebb érzéseit órákon át a Teremtő előtt. Szerettem volna többet
tudni tapasztalatairól, mi az, amiből én kimaradtam.
Miután több napon keresztül foglalkoztatott a dolog, egyedül autóztam
valahová. Végül kikapcsoltam az autórádiót és CD lejátszót, és elkezdtem
kimondani az érzéseimet, amik már régóta ott lapultak bennem.
Elveszítettem időérzékemet, legalább egy órán keresztül beszélgettem
Istennel.
Habár nem hallottam azonnal Isten válaszát, néhány nap múlva azon
kaptam magam, hogy próbálok Istenhez közeledni, és imádság közben
hallani a hangját. Ma már bensőmben hallom Isten hangját, úgy mint Illés
is hallotta a halk szelíd hangot a Hóreb hegyén (1Kir 19,12). 64 évesen
azt kérdem magamtól, hogy élhettem e nélkül egész életemben? Örökre
hálás leszek barátomnak, hogy megosztotta velem imádságos
tapasztalatait. Példáját követve számomra is megnyílt az út egy Istennel
való mélyebb kapcsolat felé.

Imádság: Drága Istenem, hallgass meg minket, amikor kiöntjük előtted
szívünket. Vágyunk arra, hogy szólj hozzánk útmutatást adva életünk
számára. Ámen.

Isten mindig kész, hogy beszéljen hozzánk.
Tom Grgurich (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK LELKI VEZETŐINKÉRT!