Csendes Percek október 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Okt. 19., P, 05:37:01 CEST

                       2012. október 19. péntek

Róm 14,7-8.

7 Mert közülünk senki sem él önmagának, és senki sem hal meg önmagának;
8 mert ha élünk, az Úrnak élünk, ha meghalunk, az Úrnak halunk meg.
Tehát akár élünk, akár meghalunk, az Úréi vagyunk.

                                HIT

Akinek szilárd a jelleme, azt megőrzöd teljes békében, mert benned
bízik. (Ézs 26,3)

Anyám ma tudja meg, hogy rákja van-e. Küszködöm azzal, hogy ne a
félelem uralja érzéseimet, miközben az eredményekre várunk, amely
megváltoztathatja az életünket. Hálás vagyok Isten eddigi folyamatos
gondviseléséért, amely növeli a hitemet, és segít jobban megértenem,
hogy Isten minden körülmények között munkálkodik.
Mielőtt a Krisztusban való hitre jutottam, az életemet gyakran félelem
és szorongás bénította. A pánik is ismerős nekem, szinte ösztönösen
megyek bele. A hitemmel tudom, hogy az eredmény kimenetelétől
függetlenül anyám Isten kezében van.
A valódi hit megszilárdít, és bizalmat ad Istenben akkor is, amikor az
élet bizonytalan. Imádkozok anyám egészségéért. Biztosan támogatni fogom
őt, amennyire csak tudom. Imádkozom, hogy félelmei között nyugodt
maradjon, valamint apámnak kitartásért, az orvosoknak pedig ügyességért.
Mindenek felett pedig azért, hogy anyám mindig érezze Isten szeretetét.
Amikor a szívünk aggodalommal van tele, Istenhez kiálthatunk.
Imádkozunk, aztán csendben figyelünk. És Isten odahajol hozzánk.

Imádság: Drága Urunk, köszönjük, hogy odahajolsz hozzánk, ahol vagyunk.
Növeld a hitünket, taníts minket nyugalmat találni ígéreteidben. Ámen.

Ha a félelmetes időkben Isten szeretetére hagyatkozunk, pánik helyett
békességet nyerünk.
Christa Sterken (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ORVOSI DIAGNÓZISRA VÁRNAK!