Csendes Percek október 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Okt. 17., Sze, 05:37:01 CEST

                       2012. október 17. szerda

Ef 4,29-32.

29 Semmiféle bomlasztó beszéd ne jöjjön ki a szátokon, hanem csak akkor
szóljatok, ha az jó a szükséges építésre, hogy áldást hozzon azokra,
akik hallják. 30 És ne szomorítsátok meg az Isten Szentlelkét, aki által
el vagytok pecsételve a megváltás napjára. 31 Minden keserűség, indulat,
harag, kiabálás és istenkáromlás legyen távol tőletek minden
gonoszsággal együtt. 32 Viszont legyetek egymáshoz jóságosak,
irgalmasak, bocsássatok meg egymásnak, ahogyan Isten is megbocsátott
nektek a Krisztusban.

                           BOCSÁNATKÉRÉS

Semmiféle bomlasztó beszéd ne jöjjön ki a szátokon, hanem csak akkor
szóljatok, ha az jó a szükséges építésre, hogy áldást hozzon azokra,
akik hallják. (Ef 4,29)

Egy eladóval meggondolatlanságból durván beszéltem. Nem csinált semmi
rosszat, egyszerűen csak ő volt az, akire kiadhattam a dühömet. Az
üzleten kívül azonban rájöttem, milyen csúnyán viselkedtem.
Visszaemlékeztem azokra az esetekre, amikor hasonló bánásmódban volt
nekem részem. Néha természetesnek vesszük, hogy az eladók csupán azért
vannak, hogy elviseljék a dühünket. Szégyelltem magam, mert most épp azt
tettem.
Pár perc múlva visszamentem, és bocsánatot kértem a viselkedésemért. Az
eladó nagyon meglepődött. Mosolyogva köszönte meg, hogy visszamentem.
A Szentírás Jézus minden ember iránt tanúsított szeretetéről szól. Most
amikor csúnyán viselkedtem valakivel, a Szentlélek azonnal megmutatta,
hogy mit tettem rosszul. A megbánás mindenképpen szükséges volt. Útban
hazafelé áldottam Istent, hogy annyira szeret engem, hogy helyreigazít,
amikor eltévedek. Szeretnék mindig kedves lenni mindenkivel, akivel
beszélek.

Imádság: Istenünk, segíts minden nap mások méltóságát és értékét
tisztelni szavaink és tetteink által. Ámen.

Becsüljük meg Isten jelenlétét mindenkiben.
Gale A. Richards (Iowa, USA)

IMÁDKOZZUNK A BOLTI ELADÓKÉRT!