Csendes Percek október 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Okt. 13., Szo, 05:37:01 CEST

                      2012. október 13. szombat

Jak 1,2-8.

2 Teljes örömnek tartsátok, testvéreim, amikor különféle kísértésekbe
estek, 3 tudván hogy hitetek próbája állhatatosságot eredményez. 4 Az
állhatatosság pedig tegye tökéletessé a cselekedetet, hogy tökéletesek
és hibátlanok legyetek, minden fogyatkozás nélkül. 5 Ha pedig valakinek
nincsen bölcsessége, kérjen bölcsességet Istentől, aki készségesen és
szemrehányás nélkül ad mindenkinek, és meg is kapja. 6 De hittel kérje,
semmit sem kételkedve, mert aki kételkedik, az olyan, mint a tenger
hulláma, amelyet a szél sodor és ide-oda hajt. 7 Ne gondolja tehát az
ilyen, hogy bármit is kaphat az Úrtól, 8 a kétlelkű és minden útján
állhatatlan ember.

                        MARADJ AZ ÖSVÉNYEN!

Boldog ember az, aki a kísértés idején kitart, mert miután kiállta a
próbát, elnyeri az élet koronáját, amelyet az Úr megígért az őt
szeretőknek. (Jak 1,12)

Egyik kedvenc hétvégi időtöltésem, hogy egy közelünkben lévő országúton
kerékpározok. Az út valójában egy régi, kétsávos főút, amit nem
használnak, mióta a közelben építettek egy négysávos elkerülő utat. Így
a kerékpárosok, futók, görkorisok, lovaglók ma már a forgalomtól való
félelem nélkül élvezhetik az utat.
Az úton azonban, - bár nagy részén sima a burkolat, és könnyű rajta
haladni - akadnak kátyúk, és ha nem figyelek eléggé, bizony néha
belehajtok. Ilyenkor az út további részében igyekszem jobban az útra
koncentrálni.
Így van ez a hitéletben is. Amikor az életben minden simán megy, nem
nehéz hinni. De amikor a próbák és kísértések elvakítanak, nehéz az
útirányt tartani. Ilyenkor jobban kell koncentrálni a hitünkre, hogy
átsegítsen a nehéz időkön.
Még soha nem fordult elő, hogy az út végén azt gondoltam: bárcsak ne
tettem volna meg. Sőt, mindig a teljesítményből fakadó elégedettség
érzése járt át, főleg, ha nehéz szakaszokon haladtam. Az élet kihívásai
is megerősíthetnek minket, még ha a helyzetünk túl nehéznek látszik is.

Imádság: Urunk, vezess tovább a hitünk útján, ha megbotlottunk az
akadályokban. Ámen.

A hitünk gyakorlása "lelki izmokat" épít.
Janet M. Kerns (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK A KERÉKPÁROSOKÉRT!