Csendes Percek október 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Okt. 9., K, 05:37:01 CEST

                        2012. október 9. kedd

Zsolt 34,1-11.

1 Dávidé, abból az időből, amikor eszelősnek tettette magát
Abimeleknél, aki aztán elkergette, ő pedig elment.
2 Áldom az URat mindenkor, állandóan őt dicséri szám.
3 Az ÚRral dicsekszik lelkem. Hallják ezt az alázatosak, és örülnek.
4 Hirdessétek velem az ÚR nagyságát, magasztaljuk együtt az ő nevét!
5 Az ÚRhoz folyamodtam, és ő meghallgatott, megmentett mindattól,
amitől rettegtem.
6 Örömre derülnek, kik rátekintenek, nem pirul az arcuk.
7 Kiáltott a nyomorult; az ÚR meghallgatta, és minden bajából
kiszabadította.
8 Az ÚR angyala őrt áll az istenfélők mellett, és megmenti őket.
9 Érezzétek, és lássátok, hogy jó az ÚR! Boldog az az ember, aki hozzá
menekül.
10 Féljétek az URat, ti szentjei, mert nem szűkölködnek az istenfélők.
11 Az oroszlánok is sínylődnek, és éheznek, de akik az ÚRhoz
folyamodnak, nem nélkülözik a jót.

                      MÉG EGY ESÉLY AZ ÉLETRE

Az Úr szeme látja az igazakat. (Zsolt 34,16)

2009. július 14-én kora reggel közlekedési balesetet szenvedtem. A
postahivataltól indultam motorkerékpárral, amikor egy autó hátulról
elütött. Egy hangos dörrenést hallottam, és hirtelen elöntött a félelem.
A következő dolog, amire emlékezni tudok, hogy egy kórházi ágyon
fekszem, két nappal később.
A motorom totálkáros lett, nekem viszont - hála Istennek - nem lett
komolyabb sérülésem. Amikor visszanyertem a tudatom, az orvos azt
mondta, hogy csak néhány törésem és kisebb karsérüléseim vannak. Isten
adott nekem egy új esélyt az élethez. Nagy kegyelemben részesültem, hogy
túléltem azt a napot. Biztos, hogy az Úr szeme lát minket!
Soha nem éreztem az életemben olyan erős félelmet, mint akkor, a
balesetnél. Azt hittem, meghalok. Kiváltságosnak érzem magam, hogy
láthattam egy pillanatra Isten nagyságát, és hogy kaptam egy új
lehetőséget az élethez. Még többet akarok tenni Istenért, többet
szolgálni. Kitartok hitem mellett, és őrzöm a reményt.

Imádság: Drága Urunk, Istenünk, halld meg kiáltásunkat szorongatott
helyzeteinkben, és őrizz meg minket minden bajtól! Ámen.

Minden nap egy új esély, hogy Istennek tetsző teljesebb életet éljünk.
Dunford Ogolla (Nyanza, Kenya)

IMÁDKOZZUNK A MOTORBALESETET SZENVEDŐKÉRT!