Csendes Percek október 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Okt. 5., P, 05:37:01 CEST

                       2012. október 5. péntek

Gal 6,7-10.

7 Ne tévelyegjetek: Istent nem lehet megcsúfolni. Hiszen amit vet az
ember, azt fogja aratni is: 8 mert aki a testének vet, az a testből arat
majd pusztulást; aki pedig a Léleknek vet, a Lélekből fog aratni örök
életet. 9 A jó cselekvésében pedig ne fáradjunk el, mert a maga idejében
aratunk majd, ha meg nem lankadunk. 10 Ezért tehát, míg időnk van,
tegyünk jót mindenkivel, leginkább pedig azokkal, akik testvéreink a
hitben.

                         CSAK EGY KIS TRÉFA

Valljátok meg azért egymásnak bűneiteket, és imádkozzatok egymásért,
hogy meggyógyuljatok. (Jak 5,16)

Sok évvel ezelőtt egy esős délután egy másik városba utaztam, hogy
megnézzek egy baseball meccset. Miután a meccs véget ért, a parkolóban
belehajtottam autómmal egy óriási tócsába, és felcsaptam egy sereg
embert. Szándékosan csináltam, azt gondolva, jó móka lesz, csak egy kis
tréfa. Hallottam, ahogy egy nő felkiáltott: "Az új ruhám!" A többiek is
mérgesen reagáltak. Gyorsan elhajtottam onnan, hogy elkerüljem a
haragjukat.
Egyáltalán nem nevettem a tréfán, inkább bűntudatot éreztem akkor és
később is. Habár Krisztusban megbocsátást nyertem ezért és a többi
bűnömért (Ef 1,7), még mindig lelkiismeret-furdalásom van, ha erre a
régi esetre gondolok. Ha tudnék, írnék vagy telefonálnék azoknak az
embereknek; bocsánatot kérnék, és felajánlanék valamiféle kárpótlást,
esetleg megtéríteném a bepiszkolt ruhájuk tisztításának árát. De nem
tudom a nevüket, még az arcukat sem néztem meg alaposan.
Mégis, van, amit megtehetek. Isten segítségével Krisztushoz hasonló
emberré válhatok. Lehetek kedves, figyelmes, és ügyelhetek, hogy ne
legyen gonosz és bántó a viselkedésem. És ha valaki más megsért, vagy
kellemetlen helyzetbe hoz, visszaemlékszem, milyen sokat megbocsátott
nekem az Isten.

Imádság: Urunk, segíts úgy szeretnünk egymást, ahogy te szerettél
bennünket. Ámen.

Az igazi bűnbánat megváltoztatja a szívet és a jellemet.
Robby Lucke (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKET NYUGTALANÍTANAK HELYREHOZHATATLAN TETTEIK!