Csendes Percek november 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Nov. 21., Sze, 05:37:02 CET

                      2012. november 21. szerda

Zsolt 19,8-15.

8 Az ÚR törvénye tökéletes, felüdíti a lelket. Az ÚR intő szava
határozott, bölccsé teszi az együgyűt.
9 Az ÚR rendelkezései helyesek, megörvendeztetik a szívet. Az ÚR
parancsolata világos, ragyogóvá teszi a szemet.
10 Az ÚR félelme tiszta, megmarad örökké. Az ÚR döntései igazak,
mindenben igazságosak,
11 kívánatosabbak az aranynál, sok színaranynál is, édesebbek a méznél,
a csurgatott méznél is.
12 Szolgádat is figyelmeztetik: ha megtartja azokat, jutalma bőséges.
13 A tévedéseket ki veheti észre? Titkos bűnök miatt ne büntess meg!
14 A kevélységtől is tartsd távol szolgádat, ne uralkodjék rajtam.
Akkor feddhetetlen maradok, sok bűntől mentesen.
15 Fogadd kedvesen számnak mondásait és szívem gondolatait, URam,
kősziklám és megváltóm!

                          A LEGJOBB SZAVAK

Mennyire szeretem törvényedet! Egész nap azon elmélkedem. (Zsolt
119,97)

Gyerekkoromban a hét fénypontja a péntek volt, amikor anya hat édes
süteményt vásárolt a pékségben, a család minden tagjának egyet. Ahogy az
üzletbe léptünk, mindig elolvastam a bibliai idézetet, amely keretben
lógott az ajtón (Róm 5,8): "Isten azonban abban mutatta meg rajtunk a
szeretetét, hogy Krisztus már akkor meghalt értünk, amikor bűnösök
voltunk". Habár elég fiatal voltam, a szavak mély benyomást tettek rám,
és sokáig emlékeztem rájuk elköltözésünk után is.
Néhány év múltán találkoztam egy barátommal, aki lelkesen "gyűjtötte" a
legnépszerűbb bibliai verseket. Miközben a robogóján vitt,
hátrakiáltotta a vers első felét, és várta, hogy befejezzem. Szépszámú
idézetet tanultam meg így, és szeretem fölidézni ezeket elalvás előtt
vagy ébredés után. Néha sorban állás vagy séta közben jutnak eszembe.
Nagy segítségemre vannak akkor is, ha egy levelet vagy képeslapot
szeretnék befejezni. Jó párszor mondtam: "Köszönöm, Uram, hogy
használhatom a te tanulságos szavaidat saját mondandóm lezárására."
Nagyon lelkesítő azt látni, milyen sok igét lehet még fölfedezni és
megjegyezni. Sosem fogok a végére jutni, és soha, senki nem veheti el
őket tőlem. Az Úr szavai "édesebbek a méznél, a csurgatott méznél is"
(Zsolt 19,11).

Imádság: Szerető Atyánk, add, hogy éhezzük szavadat minden nap, és
segíts, hogy táplálékunkká váljon. Ámen.

Isten szívünkben őrzött igéje maradandó kincs.
Elaine Brown (Perthshire, Skócia)

IMÁDKOZZUNK A BIBLIAFORDÍTÓKÉRT!