Csendes Percek november 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Nov. 20., K, 05:37:02 CET

                       2012. november 20. kedd

1Móz 1,27-31.

27 Megteremtette Isten az embert a maga képmására, Isten képmására
teremtette, férfivá és nővé teremtette őket. 28 Isten megáldotta őket és
ezt mondta nekik Isten: Szaporodjatok, sokasodjatok, töltsétek be és
hódítsátok meg a földet. Uralkodjatok a tenger halain, az ég madarain és
a földön mozgó minden élőlényen! 29 Azután ezt mondta Isten: Nektek adok
az egész föld színén minden maghozó növényt, és minden fát, amelynek
maghozó gyümölcse van: mindez legyen a ti eledeletek. 30 Minden földi
állatnak, az ég minden madarának és minden földi csúszómászónak pedig,
amelyben élet van, eledelül adok minden zöld növényt. És úgy történt. 31
És látta Isten, hogy minden, amit alkotott, igen jó. Így lett este, és
lett reggel: hatodik nap.

                           ISTEN BENNÜNK

Megteremtette Isten az embert a maga képmására, Isten képmására
teremtette, férfivá és nővé teremtette őket. (1Móz 1,27)

Egészséges énkép nélkül nőttem fel. Ezért úgy próbáltam bebizonyítani
magamnak, hogy érek valamit, hogy mindenben versenyeztem. Mindeközben
úgy gondoltam, hogy a legtöbb embernek több talentuma és ajándéka van,
mint nekem. Amikor egy nagy krízis jött az életemben, úgy éreztem,
tovább már nem tudom elviselni ezeket a gondolatokat. Ezen a ponton az
öngyilkosság járt a fejemben. Aztán a Szentlélek ereje által gyógyulást
találtam szívemben. Úgy éreztem, újjászülettem.
Sokszor elolvastam a fenti igét, anélkül, hogy tudatosodott volna
bennem annak jelentése. De ahogy másokkal együtt tanulmányoztam,
befogadtam, amit Isten általa üzenni akart, és rájöttem, hogy értékemet
nem az adja, amit teszek, hanem az, ahogyan Isten megteremtett.
Semmi, amit mondok, teszek, vagy elérek, nem összehasonlítható azzal a
tudással, hogy Isten képmására teremttettem. Az élet a maga emelkedőivel
és mélységeivel megpróbálja kitépni ezt a bizonyosságot belőlünk. De
minden alkalommal, a fenti igével emlékezhetünk arra, hogy milyen
értékesek vagyunk, és hogy Isten mennyire szeret bennünket.

Imádság: Drága Teremtőnk, hálát adunk neked, hogy a te
hasonlatosságodra teremtettél bennünket. Ámen.

Mivel Isten képmását hordozzuk, mérhetetlenül értékesek vagyunk.
Tim Wymbs (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÚGY ÉRZIK, "NEM ELÉG JÓK"!