Csendes Percek november 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Nov. 13., K, 05:37:01 CET

                       2012. november 13. kedd

JSir 3,17-23.

17 Elvette békességemet, elfeledtem, mi a jólét.
18 Már azt gondoltam: Nem lehet reménykednem és bizakodnom az ÚRban!
19 Gondolj nyomorúságomra és hontalanságomra, az ürömre és a méregre!
20 Mindig erre gondol, és elcsügged a lelkem.
21 De ha újra meggondolom, reménykedni kezdek:
22 Szeret az ÚR, azért nincs még végünk, mert nem fogyott el irgalma:
23 minden reggel megújul. Nagy a te hűséged!

                          NAGYOBB SZERETET

Szeret az Úr, azért nincs még végünk, mert nem fogyott el irgalma (JSir
3,22)

Idősebb fiamnál néhány évvel ezelőtt skizofréniát és alkoholfüggőséget
állapítottak meg. Ez az összetett diagnózis túlzott drog- és
alkoholfogyasztást, hajléktalanságot, paranoiát, képzelgéseket és
dühkitöréseket is magában foglalt. Sok esetben az összeomlás szélére
kerültünk. Újra és újra megpróbáltunk segíteni neki, mert szeretjük, de
visszavonulásra kényszerültünk. Döntései miatt dühös voltam, mert csak
rontottak állapotán.
Mivel az anyja vagyok, minden alkalommal, ha visszavonulót kell fújnom,
úgy érzem, mintha megbuktam volna. Szégyennel és bűntudattal kell együtt
élnem, mivel mentális betegségét nem tudom kezelni. Megszakad a szívem,
ha a szenvedésére gondolok, és a bánat néha meghaladja erőmet.
Ezekben az időszakokban arra emlékeztetem magam, hogy Isten nagyobb,
mint a fiam mentális betegsége, mint a családom fájdalma, mint saját
esendőségem. Képes vagyok felkelni, munkába menni, és együtt élni a
helyzettel. Tudom, bármit is hoz a jövő, Isten szeretete és kegyelme
nagyobb, mint bármely emberi próbatétel. Képes vagyok várni a mai napon
is Isten áldására, aki szereti a családomat, a fiamat és engem.

Imádság: Istenünk, áldd és vigasztald meg azokat, akik mentális
betegséggel küzdenek. Segítsd azokat, akik szeretik őket, és gondozásuk
nehézségeivel küzdenek. Ámen.

Isten szeretete nagyobb minden problémánál, amivel küzdünk.
S. L. Ashbrooke (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK A MENTÁLIS BETEGSÉGGEL KÜZDŐ CSALÁDOKÉRT!