Csendes Percek november 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Nov. 7., Sze, 05:37:01 CET

                       2012. november 7. szerda

Ézs 26,1-9.

1 Azon a napon ezt az éneket éneklik Júda országában: Erős városunk
van: az ÚR kőfalat és bástyát állított védelmére.
2 Nyissátok ki a kapukat, hadd jöjjön be az igaz nép, mely hűséges
maradt!
3 Akinek szilárd a jelleme, azt megőrzöd teljes békében, mert benned
bízik.
4 Bízzatok az ÚRban mindenkor, mert az ÚR a mi kősziklánk mindörökre!
5 Ő letaszítja a magasból az ott lakókat, lerombolja a megerősített
várost, földig lerombolja, porrá zúzza.
6 Lábbal tapossák majd: a nyomorultak lábai, a nincstelenek léptei.
7 Az igaz ember ösvénye egyenes, te egyengeted az igaz ember útját.
8 Ítéleted idején is benned reménykedtünk, URam, neved dicséretére
vágyott a lelkünk.
9 Lelkem hozzád vágyódik éjjel, teljes szívből kereslek téged. Mert ha
ítéletet tartasz a földön, igazságot tanulnak a világ lakói.

                           MOST MI LESZ?

Ne igazodjatok e világhoz, hanem változzatok meg az értelmetek
megújulásával, hogy megítélhessétek: mi az Isten akarata, mi az, ami jó,
ami neki tetsző és tökéletes. (Róm 12,2)

Az a nap is olyan volt, mint a többi, amíg nem találkoztam a
főnökömmel. A vállalat, amelynél az elmúlt öt évben dolgoztam,
megszüntette a munkakörömet. Hirtelen, és minden előzetes értesítés
nélkül, munkanélküli lettem. Félelem fogott el, és csak arra tudtam
gondolni, mi lesz most ezután?
Pánikba estem, és becsapva éreztem magam, a következő néhány napot a
reménytelen helyzetemmel foglalkozva töltöttem. Azután az egyik reggel a
csendességem alatt két kérdés jött elém: Mit akar Isten ezen keresztül
megtanítani nekem? Milyen új ajtót fog kinyitni számomra? Félelem
helyett várakozás töltötte be gondolataimat, ismét Istenre kezdtem
figyelni. Eszembe jutott, hogy minden embert próbáló körülmény, amellyel
szembe kell néznem ebben az életben, felhívás arra, hogy egyre inkább
Krisztusivá váljak.
Minden helyzet, amelybe kerülünk, elrabolhatja, vagy megerősítheti azt
a békességet bennünk, melyet Isten mindenkinek felkínál. A választás
rajtunk áll: vagy hasonulunk a világhoz, vagy engedjük, hogy Isten
megújítsa gondolkodásunkat.

Imádság: Szerető Édesatyánk, amikor az élet hullámai elborítanak,
békességet kínálsz. Segíts rád tekintenünk, amikor a nehézségeink
elvonják figyelmünket. Ámen.

Isten néha olyan ajtókat nyit számunkra, melyek létezéséről sem
tudtunk.
Noel S. McArtor (Nevada, USA)

IMÁDKOZZUNK A VÁRATLANUL MUNKANÉLKÜLIVÉ VÁLÓKÉRT!