Csendes Percek május 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Május. 25., P, 05:37:01 CEST

                        2012. május 25. péntek

Zsolt 150,1-6.

1 Dicsérjétek az URat! Dicsérjétek Istent szentélyében, dicsérjétek a
hatalmas égboltozaton!
2 Dicsérjétek hatalmas tetteiért, dicsérjétek nagyságához méltóan!
3 Dicsérjétek kürtzengéssel, dicsérjétek lanttal és hárfával!
4 Dicsérjétek dobbal, körtáncot járva, dicsérjétek citerával és
fuvolával!
5 Dicsérjétek csengő cintányérral, dicsérjétek zengő cintányérral!
6 Minden lélek dicsérje az URat! Dicsérjétek az URat!

                         NAPKEZDŐ HÁLAADÁS

Milyen jó hálát adni az Úrnak, és zengeni neved dicséretét, ó Felséges,
hirdetni reggel szeretetedet, hűségedet minden éjjel. (Zsolt 92,1-2)

Férjemmel egy missziós vendégházban szálltunk meg Etiópiában. Egy
reggel arra ébredtem, hogy egy öt vagy hattagú kórus egyházi éneket
énekel. Micsoda pompás kezdete a napnak! A hang egy közeli nagy szobából
jött. Nem sokkal később, amikor találkoztunk a családdal a reggelinél,
elmondtam nekik, mekkora örömöt szereztek nekünk az énekükkel.
"Szeretjük így kezdeni a napot" - magyarázta az anya. A szavain
gondolkoztam, ahogy hazafelé utaztunk saját missziós állomáshelyünkre;
aztán úgy döntöttünk férjemmel, hogy mi is egy dicsérettel kezdjük majd
a napot. Egy nagy énekeskönyvet használtunk, amit barátoktól kaptunk
missziós szolgálatunk kezdetén. Azóta minden reggel együtt énekelünk. Ez
Istenhez emeli gondolatainkat már a bibliaolvasás és az imádság előtt.
Örülök, hogy - igazából véletlenül - egy család megismertetett
bennünket a napindításnak ezzel az egyszerű, ám felemelő módjával.
Hogyan tudnánk napjainkat Isten jelenlétében és szeretetével kezdeni?

Imádság: Szerető Urunk, kegyelmes tetteidre gondolva magasztalásod
öröme tölti be szívünket. Ámen.

A nap minden perce megfelelő idő, hogy Istent dicsérjük.
Elaine Brown (Perthshire, Skócia)

IMÁDKOZZUNK A KERESZTYÉN ZENÉSZEKÉRT!