Csendes Percek május 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Május. 18., P, 05:37:01 CEST

                        2012. május 18. péntek

Jn 3,16-21.

16 "Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy
aki hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen. 17 Mert az
Isten nem azért küldte el a Fiút a világba, hogy elítélje a világot,
hanem, hogy üdvözüljön a világ általa. 18 Aki hisz őbenne, az nem jut
ítéletre, aki pedig nem hisz, már ítélet alatt van, mert nem hitt az
Isten egyszülött Fiának nevében. 19 Az ítélet pedig azt jelenti, hogy a
világosság eljött a világba, de az emberek jobban szerették a
sötétséget, mint a világosságot, mert a cselekedeteik gonoszak. 20 Mert
aki rosszat cselekszik, gyűlöli a világosságot, és nem megy a
világosságra, hogy le ne lepleződjenek a cselekedetei. 21 Aki pedig az
igazságot cselekszi, a világosságra megy, hogy kitűnjék cselekedeteiről,
hogy Isten szerint cselekedte azokat."

                          A MEGVÁLTÁS ÚTJA

Én vagyok az út, az igazság és az élet; senki sem mehet az Atyához,
csakis énáltalam. (Jn 14,6)

Lányomnak softball labdajáték mérkőzése volt egy másik városban. Mivel
nem tudtam, hogyan lehet odajutni, e-mailben több csapattag szüleitől is
útbaigazítást kértem. Néhány órán belül rengeteg visszajelzést kaptam.
Feltételeztem, hogy mindegyik ugyanaz a útvonal, de mindegyikük egy
másik utat jelölt be a pályához. Mindegyik azt állította, hogy a legjobb
és a leggyorsabb útvonalat küldi, de mire végig olvastam őket, jobban
össze voltam zavarodva, mint előtte.
A kapott útbaigazításokkal ellentétben, az Istennel való kapcsolathoz
vezető út egyáltalán nem zavaros. Jézus mondja: "Én vagyok az út, az
igazság és az élet; senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam." (Jn
14,6) Ahhoz, hogy örökkévaló kapcsolatot alakítsunk ki Istennel,
egyszerűen Jézust követjük.
Az Istennel való mély kapcsolathoz azonban nem olyan egyszerű az út.
Ezen az úton az előttünk lévő ösvényre kell összpontosítanunk, és
útmutatást Istentől kérnünk napi imádságban, bibliatanulmányozásban,
istentiszteleten és keresztyén közösségben. Isten útmutatásának követése
kihívás lehet. De tekintetünket Jézus Krisztusra szegezve, elfogadva őt,
mint Urunkat és Megváltónkat, és a szeretet és engedelmesség útját
követve el fogjuk érni a célállomásunkat.

Imádság: Urunk, hálát adunk a veled való örök kapcsolatért. Vezess,
hogy engedelmeskedjünk akaratodnak. Ámen.

Mi segít nekem megtalálni az Isten által kijelölt irányt?
Denise Lewis (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ UTAZÓKÉRT!