Csendes Percek május 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Május. 9., Sze, 05:37:01 CEST

                        2012. május 9. szerda

Zsolt 8.

1 A karmesternek: "A szőlőtaposók" kezdetű ének dallamára. Dávid
zsoltára.
2 Ó, URunk, mi Urunk! Mily felséges a te neved az egész földön, az égen
is megmutattad fenségedet!
3 Gyermekek és csecsemők szája által is építed hatalmadat
ellenfeleiddel szemben, hogy elnémítsd az ellenséget és a bosszúállót.
4 Ha látom az eget, kezed alkotását, a holdat és a csillagokat,
amelyeket ráhelyeztél,
5 micsoda a halandó - mondom -, hogy törődsz vele, és az emberfia, hogy
gondod van rá?
6 Kevéssel tetted őt kisebbé Istennél, dicsőséggel és méltósággal
koronáztad meg.
7 Úrrá tetted kezed alkotásain, mindent a lába alá vetettél:
8 a juhokat és marhákat mind, még a mezei vadakat is,
9 az ég madarait, a tenger halait, amelyek a tenger ösvényein járnak.
10 Ó, URunk, mi Urunk! Mily felséges a te neved az egész földön!

                            EGÉSZ EMBER

Az ember azt nézi, ami a szeme előtt van, de az Úr azt nézi, ami a
szívben van. (1Sám 16,7)

Tinédzser koromban, amikor a szerelem lángja megérintett, aggódni
kezdtem, vajon egy ilyen mozgássérült lányt fog-e valaha is egy fiú
szeretni. Imádkoztam és reménykedtem, hogy úgy szeretnek majd, ahogy
vagyok, de a negyvenes éveim is elmúltak, anélkül, hogy egy férfi jelét
adta volna elfogadásának. Álom maradt csupán a vágyam, hogy valakit
elragad az irántam való lelkesedés.
Azt hiszem, életemet egyedül élem majd le. Vajon Isten nem akarja, hogy
férjhez menjek? Megpróbáltam társas életet folytatni, és bízni abban,
hogy ugyanolyan ember vagyok, mint bárki más. Végül megértettem és
elfogadtam, hogy az emberek a külső megjelenés alapján ítélnek meg
valakit.
Az emberek szemében egy senki lehetek, Isten azonban értékesnek és
egyedinek teremtett. Drága és becses vagyok az Isten szemében. (Ézs
43,4) Miután erre rájöttem, boldogan teszem mindennapi teendőimet, és
elhiszem Isten ígéretét, hogy egy napon majd minden csodálatossá lesz,
ahogyan megalkotta (Préd 3,11). Most már bizonyosan tudom; attól
függetlenül, hogy házas vagyok-e vagy sem, Istent szolgálhatom és
dicsőíthetem minden cselekedetemmel.

Imádság: Urunk, ha az emberek előtt értéktelenek is volnánk, tudjuk,
hogy a te szemedben nagyon értékesek vagyunk. Köszönjük, hogy
megalkottál és megáldottál. Ámen.

Isten körülményeinktől függetlenül szeret minket.
Lautan Asima Basaria Siregar (Jakarta, Indonézia)

IMÁDKOZZUNK A MOZGÁSSÉRÜLTEKÉRT!