Csendes Percek május 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Május. 2., Sze, 05:37:01 CEST

                        2012. május 2. szerda

Péld 4,25-27.

25 Szemed előre tekintsen, és egyenesen magad elé nézz!
26 Ügyelj, hogy merre tart a lábad, akkor minden utad biztos lesz.
27 Ne térj le se jobbra, se balra, tartsd távol lábadat a rossztól!

                            KÓBORLÓ UTAK

Add nekem a szívedet, fiam, és tartsd szemed előtt utaimat! (Péld
23,26)

Az eltévedt gyerek egyedül álldogált az utcán, közvetlenül a házam
előtt. Mindjárt rosszat sejtettem, mivel egyik közeli szomszédomnak sem
volt már ilyen kicsi gyermeke. Nem félt, ahogy közeledtem feléje, és
szívesen megfogta a kezemet. Beszélgetve mentünk lefelé az utcán egy ház
felé néhány tömbnyire tőlünk, ahol tudtam, hogy egy kisgyerekes család
él.
Megmondta, hogy Heath-nak hívják, majd így szólt: "Szeretem a
hangyákat." Nyilvánvalóan a hangyák iránti érdeklődése csábította ki a
saját udvaruk biztonságából. Követte a piciny rovarokat, mígnem olyan
helyre ért, melyet már nem ismert.
Egy kicsit mindannyian olyanok vagyunk, mint ez a gyermek. Lehet, hogy
nem szándékosan választjuk a rossz utat, de az élet vonzereje és dolgai
megzavarnak, és utunk eltér az Istennel való szoros közösségtől. Gyakran
kellemetlen, sőt veszélyes körülmények közé kerülünk, melyeket pedig
szerettünk volna elkerülni.
Isten azt akarja, hogy térjünk vissza az ilyen tévutakról. Ahogyan
Heath édesanyja megörült, amikor meglátott minket a háza felé közeledni,
Isten is nagy örömmel küldi szeretetét és megbocsátását felénk, amikor
látja, hogy hazafelé tartunk.

Imádság: Drága Urunk, bocsásd meg, hogy nem a veled való kapcsolatnak
adjuk az elsőbbséget az életünkben. Vonj vissza magadhoz, amikor
eltávozunk tőled. Ámen.

Amikor Istentől eltávolodunk, ő szeretettel vár vissza.
Muriel DeLong (New-Brunswick, Kanada)

IMÁDKOZZUNK AZ OTTHONRÓL ELSZÖKÖTT GYERMEKEKÉRT!