Csendes Percek március 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Már. 28., Sze, 05:37:01 CEST

                       2012. március 28. szerda

Róm 8,31-39.

31 Mit mondjunk tehát erre? Ha Isten velünk, ki lehet ellenünk? 32 Aki
tulajdon Fiát nem kímélte, hanem mindnyájunkért odaadta, hogyne
ajándékozna nekünk vele együtt mindent? 33 Ki vádolná Isten
választottait? Isten, aki megigazít. 34 Ki ítélne kárhozatra? A meghalt,
sőt feltámadt Jézus Krisztus, aki az Isten jobbján van, és esedezik is
értünk? 35 Ki választana el minket a Krisztus szeretetétől? Nyomorúság,
vagy szorongattatás, vagy üldözés, vagy éhezés, vagy mezítelenség, vagy
veszedelem, vagy fegyver? 36 Hiszen meg van írva: "Teérted gyilkolnak
minket nap mint nap, annyira becsülnek, mint vágójuhokat." 37 De
mindezekkel szemben diadalmaskodunk az által, aki szeret minket. 38 Mert
meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok, sem
fejedelmek, sem jelenvalók, sem eljövendők, sem hatalmak, 39 sem
magasság, sem mélység, sem semmiféle más teremtmény nem választhat el
minket az Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus Krisztusban, a mi
Urunkban.

                            ISTEN SZAVA

Meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok, sem
fejedelmek, sem semmiféle más teremtmény nem választhat el minket az
Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus Krisztusban, a mi Urunkban.
(Róm 8,38-39)

Lily és a férje, Ed szerető, hívő szülők voltak. Ez a gyermek volt a
negyedik; és én, mint orvosuk egy gyors, komplikációtól mentes szülésre
számítottam. Amikor Lily készen állt a szülésre, izgatottan szorította
Ed kezét és nyomott. Hirtelen azonban valami történt. A baba szívverése
legyengült. "Nyomj erősen, most!" - sürgettem.
Lily riadtan és kimerülten markolta Ed kezét, és könyörgött: "Segíts!"
Férje ránézett és a baba szívhangjának monitorjára. Aztán két keze
között szorítva felesége kezét, erős, megnyugtató hangon elkezdte a Róma
8:38-39-et mondani.
Míg beszélt, Lily teljes erejével nyomta a babát. Erősebb lett. Éreztem
az erőteljes nyugalmat, ami körbevett minket, amíg küzdöttünk, hogy
világra segítsük a babát. Aztán egy erőteljes lendülettel és
elszántsággal megszülte a kisfiút. A gyermek szívritmusa alacsony volt,
légzése is gyengécske, de gyorsan reagált az újraélesztésre, és
erélyesen felsírt.
Gyakran gondolok erre a szülésre, ahol a férj szavaival az Isten
jelenlétét és erejét közvetítette. Ez a házaspár a hitre tanított engem
azzal, ahogyan az ige erejéről tanúskodott.

Imádság: Drága Istenünk, add nekünk igéd erejét. Ámen.

A Szentírás igéje erőt és életet ad!
Linda Beahm (Virginia,USA)

IMÁDKOZZUNK A SZÜLŐ NŐKÉRT!