Csendes Percek március 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Már. 27., K, 05:37:01 CEST

                        2012. március 27. kedd

Zsolt 51,8-14.

8 Te pedig a szívben levő igazságot kedveled, és a bölcsesség titkaira
tanítasz engem.
9 Tisztíts meg izsóppal, és tiszta leszek, moss meg engem, és fehérebb
leszek, mint a hó.
10 Engedd, hogy vidámságot és örömöt halljak, és megújuljanak tagjaim,
amelyeket összetörtél.
11 Rejtsd el orcádat vétkeim elől, töröld el minden bűnömet!
12 Tiszta szívet teremts bennem, Istenem, és az erős lelket újítsd meg
bennem!
13 Ne vess el orcád elől, szent lelkedet ne vedd el tőlem!
14 Vidámíts meg újra szabadításoddal, támogass, hogy lelkem készséges
legyen,

                      CSENEVÉSZ VAGY ÍGÉRETES?

Tiszta szívet teremts bennem, Istenem, és az erős lelket újítsd meg
bennem! Vidámíts meg újra szabadításoddal, támogass, hogy lelkem
készséges legyen. (Zsolt 51,12.14)

Minden évben a húsvéti istentisztelet után az összes gyermekünk és
unokánk eljön hozzánk egy nagy ebédre, és utána a kertben szoktunk
játszani. Idén, amikor a labdáért mentem, amit az unokám eldobott,
észrevettem az egyik juharfa csemetét, amit tavaly ősszel ültettem el.
Emlékszem, hogy októberben, amikor kiültettem a kis csemetéket, nagyon
csenevészek voltak. Kíváncsi is voltam, vajon túlélik-e a telet. Ahogy
közelebbről megnéztem a kis csemetét, meglepődtem, amikor találtam egy
új rügyet, amelyből két kis levél nőtt ki.
Gondolataim nemsokára húsvét körül jártak. Az élet megújulásának és
helyrehozatalának az ideje ez, de nem csak a természet számára, bennem
is. Időt szakíthatok arra, hogy megvizsgáljam magam és megújuljon a
lelki életem. Eszembe jutottak a zsoltáros szavai: "az erős lelket
újítsd meg bennem, vidámíts meg újra szabadulásoddal."
Nem kell messzi keresnünk Isten munkáját a minket körülvevő világban.
Isten kegyelmesen és szeretettel táplál minket, megerősít és megújít -
nemcsak húsvétkor, hanem minden nap.

Imádság: Drága Atyánk, segíts felismernünk, hogy a Szentlélek
munkálkodik bennünk, és adj nekünk bátorságot és erőt, hogy
együttműködhessünk vele. Ámen.

Az Úr elvezet bennünket a csenevésztől az ígéretesig.
Bob Kirkwood (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÖNVIZSGÁLAT BÁTORSÁGÁÉRT!