Csendes Percek március 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Már. 24., Szo, 05:37:01 CET

                      2012. március 24. szombat

Jer 29,10-14.

10 Ezt mondja az ÚR: Majd ha eltelik a babiloni hetven esztendő, akkor
gondom lesz rátok, és valóra váltom azt a jó szót, hogy visszahozlak
benneteket erre a helyre. 11 Mert csak én tudom, mi a tervem veletek -
így szól az ÚR -: békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes
jövőt adok nektek. 12 Ha segítségül hívtok, és állhatatosan imádkoztok
hozzám, akkor meghallgatlak benneteket. 13 Megtaláltok engem, ha
kerestek és teljes szívvel folyamodtok hozzám. 14 Megtaláltok engem -
így szól az ÚR -, jóra fordítom sorsotokat, összegyűjtlek benneteket
minden nép közül és minden helyről, ahová szétszórtalak - így szól az ÚR
-, és visszahozlak erre a helyre, ahonnan fogságba vitettelek
benneteket.

                          ISTENRE FIGYELNI

Figyeljetek rám, jöjjetek hozzám! Hallgassatok rám, és élni fogtok!
Örök szövetséget kötök veletek, mert hűséges maradok Dávidhoz. (Ézs
55,3)

Apám úgy van előttem, hogy a konyhaasztalnál ül. Kora reggel
rendszerint ott találtam, meghajtott fejjel nyitott Bibliája előtt.
Olvasott vagy imádkozott, úgyhogy csendben mozogtam körülötte mindaddig,
amíg ő nem szólt.
Egy napon tudtam, hogy valami másként van, mint lenni szokott. Apám az
ügyvédjét készült fölkeresni. Több üzlettársa olyan adósságot hagyott
rá, amit nem tudott kifizetni. Úgy látszott, el fogja veszíteni az
üzletet, és az otthonunkat is, amelyet annyira szerettünk.
Apám úgy döntött, hogy Isten gondoskodásában bízik. Bármit veszített
is, senki nem tudta megingatni a hitét Istenben, akit szeretett. Ez a
hit volt talán mindene, ami maradt ennek a napnak a végére, de ez elég
volt.
Valóban elveszítette az üzletet és az otthonunkat. Ismerősei nem tudták
megérteni örömét, miután ekkora kár érte. Sok évbe, rengeteg imádságba
és kemény munkába telt, mire kihevertük ezt az óriási veszteséget, de
Isten még többet adott, mint amit elveszítettünk.

Imádság: Szerető Urunk, segíts bízni benned, életkörülményeinktől
függetlenül. Ámen.

Isten elkötelezett felénk, s ez fölülmúl mindent az életben.
Sheryl Buckner (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK INGATLANÁT ELÁRVEREZIK!