Csendes Percek március 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Már. 22., Cs, 05:37:01 CET

                     2012. március 22. csütörtök

1Thessz 5,12-18.

12 Kérünk titeket, testvéreink, hogy becsüljétek meg azokat, akik
fáradoznak közöttetek, akik elöljáróitok az Úrban, és intenek is
titeket, 13 és munkájukért nagyon becsüljétek őket. Éljetek egymással
békességben. 14 Kérünk titeket, testvéreink, intsétek a tétlenkedőket,
biztassátok a bátortalanokat, karoljátok fel az erőtleneket, legyetek
türelmesek mindenkihez. 15 Vigyázzatok, hogy senki se fizessen a
rosszért rosszal, hanem törekedjetek mindenkor a jóra egymás iránt és
mindenki iránt. 16 Mindenkor örüljetek, 17 szüntelenül imádkozzatok, 18
mindenért hálát adjatok, mert ez az Isten akarata Jézus Krisztus által a
ti javatokra.

                         IMÁDKOZNÁL ÉRTEM?

A hitből fakadó imádság megszabadítja a szenvedőt, az Úr felsegíti őt,
sőt ha bűnt követett is el, bocsánatot nyer. (Jak 5,15)

Fölhívtam egy jól ismert tévés személyiséget, hogy megkérjem, beszéljen
a hálaadás napi ebédünkön. Sok évig dolgozott Puerto Ricoban a
televíziós gyermekműsorokért felelős igazgatóként. A generációm őt nézve
és tőle tanulva nőtt fel, időszerű tanácsokat adott és tanított,
mindenfélét, a hétköznapi értékektől az egyszerű matematikáig.
Az élete 180-fokos fordulatot vett 1975-ben. Egy napon fejest ugrott a
tengerbe. Nem vette észre, hogy az ár már visszavonult, és a part menti
sziklák közel kerültek a vízfelszínhez. Az ütés következtében mind a
négy végtagja lebénult.
A munkáját mégis folytatta. Most arra kértem, mondja el, milyen
hálásnak lenni. Beszélgetésünk vége felé ezt mondta: "Lelkész úr, pár
nap múlva lesz néhány orvosi vizsgálatom. Imádkozna értem?"
Természetesen megtettem.
A telefonhívás után kinyitottam a Csendes Perceket, hogy elolvassam a
napi áhítatot. Ez volt a címe: "Imádkozz értem!" A másokért mondott
imádság több mint lehetőség; ez egy Istentől kapott kiváltságunk. Azon a
napon értettem meg igazán, hogy amikor imára kér minket valaki, azt meg
kell tennünk. Istennek pedig gondja lesz minden másra.

Imádság: Istenünk, ajándékozz meg érzékenységgel, hogy felismerjük a
másokért mondott ima lehetőségét. Ámen.

A másokért mondott imádság ajándék az érintetteknek, és kiváltság az
imádkozónak.
Julio R. Vargas Vidal (Puerto Rico)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK IMÁINKRA VAN SZÜKSÉGE!