Csendes Percek március 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Már. 19., H, 05:37:01 CET

                       2012. március 19. hétfő

Róm 7,18-25.

18 Mert tudom, hogy énbennem, vagyis a testemben nem lakik jó, minthogy
arra, hogy akarjam a jót, van lehetőségem, de arra, hogy megtegyem,
nincs. 19 Hiszen nem azt teszem, amit akarok: a jót, hanem azt
cselekszem, amit nem akarok: a rosszat. 20 Ha pedig azt teszem, amit nem
akarok, akkor már nem én teszem, hanem a bennem lakó bűn. 21 Azt a
törvényt találom tehát magamban, hogy - miközben a jót akarom tenni -
csak a rosszat tudom cselekedni. 22 Mert gyönyörködöm az Isten
törvényében a belső ember szerint, 23 de tagjaimban egy másik törvényt
látok, amely harcol az értelmem törvénye ellen, és foglyul ejt a bűn
tagjaimban lévő törvényével. 24 Én nyomorult ember! Ki szabadít meg
ebből a halálra ítélt testből? 25 Hála az Istennek, a mi Urunk Jézus
Krisztus! Én magam tehát értelmemmel az Isten törvényének szolgálok
ugyan, testemmel azonban a bűn törvényének.

                            JÓL HANGOLVA

A minden kegyelem Istene pedig, aki elhívott titeket Krisztusban az ő
örök dicsőségére, miután rövid ideig szenvedtetek, maga fog titeket
felkészíteni, megszilárdítani, megerősíteni és megalapozni. (1Pt 5,10)

Gitárosként az egyik legfárasztóbb feladatomnak a gitár felhangolását
tartom. A gitár érzékeny a hőmérséklet és a levegő nedvességtartalmának
változására, amelyek hatással vannak a húrokra. És gyakran olyan erővel
pengetek, hogy a húrok elhangolódnak. Ahhoz hogy a gitáromnak mindig
tiszta hangja legyen, rendszeres igazításra van szükség.
Nekünk, akik hajlamosak vagyunk hitünktől eltávolodni, szintén fontos,
hogy az Istennel való kapcsolatunkra odafigyeljünk. A világ
forgatagában, a naponkénti imádság, bibliatanulmányozás és más hívőkkel
való közösség képessé tesz bennünket arra, hogy Istennel harmóniában
maradjunk, és ellenálljunk a csábító kísértéseknek.
Isten, az ő végtelen kegyelméből, kész nekünk megbocsátani, és
segíteni, hogy szívünk Teremtőnkkel harmóniában maradjon.

Imádság: Drága Urunk, segíts, hogy ellenállhassunk a kísértésnek, és
veled harmóniában élhessünk. Ámen.

Isten zenét helyezett a szívünkbe, amit a világnak hallania kell.
Jacob C. Schneider (Maryland, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ EGYHÁZZENÉSZEKÉRT!