Csendes Percek március 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Már. 18., V, 05:37:02 CET

                      2012. március 18. vasárnap

ApCsel 9,36-41.

36 Joppéban volt egy nőtanítvány, név szerint Tábita, ami azt jelenti:
Dorkász, vagyis Zerge. Ez a nő sok jót tett, és bőven osztott
alamizsnát. 37 Éppen azokban a napokban megbetegedett, és meghalt.
Miután megmosták, kiterítették a felső szobában. 38 Mivel Lidda közel
volt Joppéhoz, a tanítványok, akik meghallották, hogy Péter ott van,
elküldtek hozzá két férfit, és kérték: "Késedelem nélkül jöjj át
hozzánk!" 39 Péter felkelt, és velük ment. Amikor odaért, felvezették a
felső szobába, az özvegyasszonyok pedig mind elébe álltak, sírtak és
mutogatták azokat az ingeket és ruhákat, amelyeket Dorkász készített,
amíg velük volt. 40 Péter ekkor kiküldött mindenkit, letérdelt, és
imádkozott; azután a holttest felé fordulva ezt mondta: "Tábita, kelj
fel!" Ő kinyitotta a szemét, és amikor meglátta Pétert, felült. 41 Péter
odanyújtotta neki a kezét, és talpra állította; majd behívta a szenteket
és az özvegyeket, s megmutatta nekik, hogy él.

                             CSENDESSÉG

Csak Istennél csendesül el lelkem... Bízzatok benne mindenkor, ti
népek, öntsétek ki előtte szíveteket, Isten a mi oltalmunk! (Zsolt
62,6.9)

A steppelt ágytakarók készítése a családom és barátaim részére lelki
gyakorlattá vált számomra. Órákat töltöttem a kezemben lévő feladatra
koncentrálva, és belefeledkezve az elmélkedésbe Istenről, aki teremtett
engem (megtervezett, ahogy én is tervezem az ágytakaróimat), aki ismert,
mielőtt megszülettem, és "összeöltött" egy egésszé. Ezeknek a
pillanatoknak a nyugalma tökéletes alkalom volt, hogy Isten megragadja
figyelmemet.
Nemrég jöttem rá, hogy ezek az idők szentté lettek számomra. Miután az
"ágytakarók" elkészültek, és csendes estéim megteltek az élet egyéb
elfoglaltságaival, hiányozni kezdtek a békés pillanatok, amikor csendben
ülök Isten előtt, gondolkozok, imádkozok, és néha panaszkodok.
Amikor azt tapasztalom, hogy estéim egyre inkább zajos programokkal
telnek meg, elkezdek újabb takarókat készíteni. Imádkozom, hogy képes
legyek újrateremteni a csendes pillanatokat, és hívom a Szentlelket,
hogy legyen velem, tanítson és irányítson. Így tudok szolgálni, a
takaróim tapintható melege által továbbadva a szeretetet, békességet és
vigasztalást, ami Krisztus evangéliumában található.

Imádság: Istenünk, amikor életünk elfoglalt, segíts csendességet lelni,
hogy elmélyítsük veled kapcsolatunkat. Ámen.

Az Istennel töltött csend lelkileg felüdít.
Penny Rasnake (Virginia,USA)

IMÁDKOZZUNK A KÉZIMUNKÁT KEDVELŐKÉRT!