Csendes Percek március 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Már. 14., Sze, 05:37:01 CET

                       2012. március 14. szerda

Jn 13,31-35.

31 Amikor kiment, így szólt Jézus: "Most dicsőült meg az Emberfia, és
az Isten dicsőült meg őbenne; 32 ha pedig az Isten dicsőült meg benne,
az Isten is megdicsőíti majd őt önmagában, sőt azonnal megdicsőíti őt.
33 Gyermekeim, még egy kis ideig veletek vagyok: kerestek majd engem, és
ahogyan megmondtam a zsidóknak, hogy ahova én megyek, oda ti nem
jöhettek, most nektek is ezt mondom. 34 Új parancsolatot adok nektek,
hogy szeressétek egymást: ahogyan én szerettelek titeket, ti is úgy
szeressétek egymást! 35 Arról fogja megtudni mindenki, hogy az én
tanítványaim vagytok, ha szeretitek egymást."

                         FELEBARÁTI SZERETET

	Mert az egész törvény ebben az egy igében teljesedik be: "Szeresd
felebarátodat, mint magadat." (Gal 5,14)

	Azon a héten, amikor a férjem szülei életüket vesztették egy
autóbalesetben, új szomszéd költözött az utcánkba. Megértette, milyen
nehéz időszakon megyek keresztül, így ha bébiszitterre volt szükségem,
segített. Ha túl fáradt voltam a főzéshez, ételt hozott. Ha lelki
vezetésre volt szükségem, olvasott nekem a Bibliából.
	Visszatekintve, rájöttem, új barátnőm Isten feltétel nélküli
szeretetét mutatta meg nekem; amit előtte még soha senki nem tett velem.
Az ő szeretetének köszönhetem, hogy elkezdtem olvasni a Bibliát. Így
ismerhettem meg Jézust, mint Uramat és Megváltómat. Örökké hálás leszek
ennek a szomszédomnak.
	Jézus azt mondta a tanítványainak: "Új parancsolatot adok nektek, hogy
szeressétek egymást... Arról fogja megtudni mindenki, hogy az én
tanítványaim vagytok, ha szeretitek egymást." (Jn 13,34-35)
	Úgy szeretjük a szomszédainkat, hogy meglássák bennünk Krisztust? Ha
az ő szeretetét tükrözzük mások felé, örökre megváltoztathatjuk az
életüket. Ahogy velem történt.

	Imádság: Drága Úr Jézus, add, hogy felismerjük, kinek van szüksége
szereteted megismerésére, és adj erőt, hogy szeretni tudjuk. Ámen.

	A szeretet Jézus tanítványainak megkülönböztető jele.
	Karen Stapleton (Colorado, USA)

	IMÁDKOZZUNK AZ ÚJ SZOMSZÉDOKÉRT!

	A Csendes Percek amerikai kiadója a The Upper Room
(http://www.upperroom.org ) az idei Generálkonferenciára elkészítette
áhítatait. A konferencia 2012. április 24 - május 4. lesz, helyszín:
Tampa, Florida.
	Az 50 db áhítat március 16-án indul és belefoglalja a konferencia
idejét is. Ezzel egy világméretű imaközösségre biztat.
	Az áhítatok magyarra nincsenek lefordítva, csak angolul érhetők el a
http://csendespercek.hu/50DaysofPrayerWeb.pdf oldalon.