Csendes Percek március 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Már. 10., Szo, 05:37:01 CET

                      2012. március 10. szombat

Zsolt 118,1-9.

1 Adjatok hálát az ÚRnak, mert jó, mert örökké tart szeretete!
2 Mondja hát Izráel, hogy örökké tart szeretete!
3 Mondja hát Áron háza, hogy örökké tart szeretete!
4 Mondják hát, akik félik az URat, hogy örökké tart szeretete!
5 Nyomorúságomban az URat hívtam segítségül. Az ÚR meghallgatott, tágas
térre vitt engem.
6 Velem van az ÚR, nem félek, ember mit árthat nekem?
7 Velem van az ÚR, segít engem, és én megvetéssel nézek gyűlölőimre.
8 Jobb az ÚRnál keresni oltalmat, mint emberben bízni.
9 Jobb az ÚRnál keresni oltalmat, mint előkelő emberekben bízni.

                       AZ ÚRBA VETETT BIZALOM

Velem van az Úr, nem félek, ember mit árthat nekem? (Zsolt 118,6)

Nemrégen megláttam egy hirdetést könyvelői állásra, amely versenyképes
fizetést és nagyvonalú egyéb körülményeket kínált, beleértve az
egészségbiztosítást is. Jelentkeztem az állásra 125 másik társammal
együtt. Miután 14 főre megrostálták a jelentkezőket, a cég hármunkat
választott ki a végső állásinterjúra. A beszélgetés jól sikerült,
izgatottan és reményteljesen vártam az értesítést, hogy megnyertem-e az
állást.
Izgatottságom gyorsan kétségbeeséssé változott, amikor az igazgató egy
e-mailben leírta, hogy a vezetőség meggondolta magát, és elhatározta,
hogy a feladat bérmunkába való kiadása költséghatékonyabb lesz. Hetekig
tartó imádságaim és a készülődésem semmivé váltak. Hogy engedhette meg
ezt Isten?
A választ Lucille-től, gyülekezetünk egyik idős hölgytagjától kaptam
meg. Azt mondta: "Kedvesem, nem Isten tette ezt veled. Az igazgató egy
tisztán üzleti döntést hozott. Isten egy pillanatra sem hagyott el
téged, melletted volt, hogy átvezessen a fájdalom és a csalódás útján".
Bölcs szavai rádöbbentettek, milyen gyorsan hibáztatom Istent azért, ami
nem sikerül, ahelyett, hogy benne bíznék, aki átvezet a nehéz időkön.

Imádság: Drága Istenünk, segíts megértenünk és elfogadnunk, hogy bár
rossz dolgok történhetnek az életünkben, a te szereteted állandó. Ámen.

Ami történik velünk, nem mércéje Isten irántunk való szeretetének.
Priscilla Clements (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÁLLÁSKERESŐKÉRT!