Csendes Percek március 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Már. 3., Szo, 05:37:01 CET

                       2012. március 3. szombat

Ézs 41,8-13.

8 De te, szolgám, Izráel, Jákób, akit kiválasztottam, barátomnak,
Ábrahámnak utóda!
9 A föld végén ragadtalak meg, annak széléről hívtalak el. Ezt mondtam
neked: Szolgám vagy! Kiválasztottalak, nem vetlek meg!
10 Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened!
Megerősítlek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak.
11 Megszégyenülnek és gyalázatba esnek mindazok, akik gyűlölnek téged.
Semmivé lesznek, elpusztulnak, akik veled perbe szállnak.
12 Keresed, és nem találod azokat, akik téged támadnak. Megsemmisülnek
teljesen, akik ellened harcolnak.
13 Mert én, az ÚR, a te Istened, erősen fogom jobb kezedet, és ezt
mondom neked: Ne félj, én megsegítlek!

                          ISTEN IDŐZÍTÉSE

Jézus mondta: "Ne félj, csak higgy!" (Mk 5,36)

Abban az évben, amikor végeztem a főiskolán, mély depresszióba estem.
Elvesztettem étvágyamat, minden energiámat és erőmet. Két év telt el
ebben az állapotban. Amikor felkerestem egy pszichiátert, az orvos azt
mondta, valószínűleg még két-három évig el fog tartani a felépülésem.
Valójában azután mintegy hat évig tartott.
Isten gyógyulást adott nekem a kemény megpróbáltatások és embert
próbáló tapasztalatok ellenére. Az orvosi segítség szükséges volt, de
túlzottan ragaszkodtam a doktor szavaihoz: "két vagy három év". Most
visszatekintve látom, hogy a fájdalmas élményekkel és nyugtalanító
érzésekkel teli napok mindegyike Isten áldásával túlcsorduló nap volt. Ő
velem volt, és felhasználta a nehéz időket arra, hogy tanítson és
formáljon.
Most már nincs többé a félelmetes betegség. Felbátorodtam, és vidáman
élek, mindent Istenre bízok. Ebben a bizalomban találtam meg az igazi
gyógyulást. Mindegy, milyen gyengék vagyunk, Isten szeret minket,
megbocsát és gyógyulást ad. Bármilyenek a körülményeink, ha őbenne
bízunk, mindig reményteljes várakozásban élhetünk.

Imádság: Istenünk, köszönjük azokat a módokat, ahogyan te gyógyítasz
bennünket. Segíts jobban bízni benned, és türelmesen várnunk szerető
kezed munkájára. Ámen.

Küzdelmeink ellenére Isten végzi gyógyító munkáját bennünk.
Hirono Shinomiya (Shizuoka, Japán)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK MENTÁLIS EGÉSZSÉGÜGYI PROBLÉMÁVAL KÜSZKÖDNEK!