Csendes Percek március 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Már. 2., P, 05:37:01 CET

                       2012. március 2. péntek

Ef 3,14-21.

14 Ezért meghajtom térdemet az Atya előtt, 15 akiről nevét kapja minden
nemzetség mennyen és földön: 16 adja meg nektek dicsőségének gazdagsága
szerint, hogy hatalmasan megerősödjék bennetek a belső ember az ő Lelke
által; 17 hogy a Krisztus lakjék szívetekben a hit által, a szeretetben
meggyökerezve és megalapozva 18 képesek legyetek felfogni minden
szenttel együtt: mi a szélesség és hosszúság, magasság és mélység; 19 és
így megismerjétek Krisztusnak minden ismeretet meghaladó szeretetét,
hogy teljességre jussatok, az Isten mindent átfogó teljességéig. 20 Aki
pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük vagy
gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint: 21 azé a dicsőség az
egyházban Krisztus Jézus által nemzedékről nemzedékre, örökkön-örökké.
Ámen.

                           EGY NAP KÉSÉS

Szüntelenül imádkozzatok. (1Thessz 5,17)

Hétfőn reggel buzgón felkeltem, hogy az unokáimért imádkozzam. Kilenc
és tizenegy évesek voltak, és ezen a napon mentek először az új
iskolába. Úgy terveztem, imádkozni fogok azért, hogy jó benyomást
kapjanak, elhívatott tanárokat és kedves osztálytársakat. Amint leültem,
hogy az imádságnak szenteljem figyelmemet, észrevettem, hogy elnéztem az
időt. Az unokáim Pekingbe, Kínába költöztek egy évre a szüleikkel. Ott
az időzóna 14 órával a miénk előtt jár, úgyhogy az első napjuk az
iskolában már rég eltelt. Már megvacsoráztak, és az ágyban vannak. És én
nem imádkoztam értük az első iskolai napjuk előtt. Nagyon rosszul
éreztem magam.
Az unokáim voltak ugyan az iskolában, de én tanultam meg egy leckét. Ha
minden nap imádkoztam volna az unokáimért, akkor az időzónák miatti
eltolódástól függetlenül is imádkoztam volna értük az első iskolai
napjukon. Isten állandóan jelenlévő, és az imádság minden időben
elérhető számunkra. Ezután nem csak akkor akarok imádkozni, amikor
speciális kérésem van. Naponkénti, rendszeres imakapcsolatot akarok
Istennel, különösen családomra gondolva.

Imádság: Istenünk, segíts, hogy minden nap beszéljünk veled imádságban,
és hallgassunk szavadra. Ámen.

A naponkénti imádság áthidalja az időzónákat.
Jan Winston (Kansas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK CSALÁDTAGJAIK MÁS ORSZÁGBAN ÉLNEK!