Csendes Percek június 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jún. 19., K, 05:37:01 CEST

                        2012. június 19. kedd

1Pt 4,8-11.

8 Mindenekelőtt az egymás iránti szeretet legyen kitartó bennetek, mert
a szeretet sok bűnt elfedez. 9 Legyetek egymással vendégszeretők
zúgolódás nélkül. 10 Ki milyen lelki ajándékot kapott, úgy szolgáljatok
azzal egymásnak, mint Isten sokféle kegyelmének jó sáfárai: 11 ha valaki
prédikál, úgy mondja szavait, mint Isten igéit, ha valaki szolgál, úgy
szolgáljon, mint aki azt az Istentől kapott erővel végzi, hogy mindenkor
az Isten dicsőíttessék Jézus Krisztus által, akié a dicsőség és a
hatalom örökkön-örökké. Ámen.

                             NEM HIÁBA

Testvéreim, legyetek szilárdak, rendíthetetlenek, buzgólkodjatok
mindenkor az Úr munkájában, hiszen tudjátok, hogy fáradozásotok nem
hiábavaló az Úrban. (1Kor 15,58)

Gondozóként teljes munkaidőben ápolom egyik szülőmet, aki sok
egészségügyi problémával és emlékezetkihagyással küzd. Munkám során
sokszor érzem magam túlterheltnek, feszültnek és elszigeteltnek. Bár a
gyülekezet tagjai és barátaim többször felajánlották segítségüket, nekik
megvan a saját feladatuk, amit el kell látniuk. Az egyik nap annyira
fárasztó volt már mindkettőnknek, hogy elsírtuk magunkat. Kimerültnek és
reménytelennek éreztem magam és kétségbeesésemben Istenhez kiáltottam.
Másnap kora reggel egy kedves lelki testvérem egyszerű üzenetet
küldött: "Szeretlek!" Kicsit később egy másik testvér hívott, hogy
gondol rám, és imáiban hordoz. Egy énekből idézve bíztatott kitartásra,
és emlékeztetett, hogy a fáradozásom nem hiábavaló. Végül, még aznap egy
kedves lelkész barátom felhívott, hogy bíztasson és imádkozzon velem.
Ezekre nem úgy tekintek, mint véletlen egybeesésekre, hanem Isten
szeretetének, figyelmének, gondoskodásának egyértelmű bizonyítékára. A
lelki testvéreimen keresztül bátorított az Úr, ők voltak nekem akkor
Isten jelenléte.

Imádság: Köszönjük, Urunk, hogy te minden apró engedelmességet jóra
használsz fel. Ámen.

Egy apró törődés nagyon sokat jelenthet a megfáradtaknak.
Crystal Y. Dixon (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK A KIMERÜLT GONDOZÓKÉRT!