Csendes Percek június 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jún. 18., H, 05:37:01 CEST

                        2012. június 18. hétfő

Jak 1,2-5.

2 Teljes örömnek tartsátok, testvéreim, amikor különféle kísértésekbe
estek, 3 tudván hogy hitetek próbája állhatatosságot eredményez. 4 Az
állhatatosság pedig tegye tökéletessé a cselekedetet, hogy tökéletesek
és hibátlanok legyetek, minden fogyatkozás nélkül. 5 Ha pedig valakinek
nincsen bölcsessége, kérjen bölcsességet Istentől, aki készségesen és
szemrehányás nélkül ad mindenkinek, és meg is kapja.

                        A LIBA ÖSZTÖNZÉSÉRE

Ügyeljünk arra, hogy egymást kölcsönösen szeretetre és jó
cselekedetekre buzdítsuk. (Zsid 10,24)

Egyik reggel a szokásos kocogásom közben egy liba csatlakozott hozzám.
Meg is lepődtem, hogyan kóborolhat ott egy liba. Már igen rövid szakasz
volt hátra, mikor elkezdett rám gágogni és sziszegni. Az utolsó pár
méteren már kergetett. Máskor mindig lassan vonszoltam magam a kocogás
végére, ez alkalommal viszont sprinttel fejeztem be.
Még ma is mosolygok, amikor eszembe jut, ahogy a liba próbált engem
megfélemlíteni. Hagyhattam volna, hogy ez a rikoltozó szárnyas
eltérítsen az útirányomtól. Ehelyett azonban úgy döntöttem, hogy
továbbfutok, egészen a célig. Ebben az esetben éppen ez a rikoltozó liba
adta meg nekem azt a kis lökést, amire szükség volt, hogy elérjem a
célom.
Isten is felhasználja életünkben a kihívásokat, hogy elérjük vele
célunkat. Tanár vagyok, és volt egyszer egy nagy kihívást jelentő
tanítványom. Amikor az iskolaév befejeződött, egy cédulát csúsztatott az
asztalomra: "Köszönöm, hogy nem adta fel". Isten ezzel erősítette meg
bennem a tanítás iránti vágyat, és képessé tett, hogy problémás
fiatalokat taníthassak. Minden akadály segíthet előrejutnunk a lelki
életünkben.

Imádság: Szabadító Istenünk, segíts a testi és lelki kihívásokat
legyőznünk az életünkben. Ámen.

Még egy mérges libát is felhasználhat Isten a jóra.
Teri Miller (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK A FEJLESZTŐ PEDAGÓGUSOKÉRT!