Csendes Percek június 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jún. 16., Szo, 05:37:01 CEST

                       2012. június 16. szombat

Ef 3,14-19.

14 Ezért meghajtom térdemet az Atya előtt, 15 akiről nevét kapja minden
nemzetség mennyen és földön: 16 adja meg nektek dicsőségének gazdagsága
szerint, hogy hatalmasan megerősödjék bennetek a belső ember az ő Lelke
által; 17 hogy a Krisztus lakjék szívetekben a hit által, a szeretetben
meggyökerezve és megalapozva 18 képesek legyetek felfogni minden
szenttel együtt: mi a szélesség és hosszúság, magasság és mélység; 19 és
így megismerjétek Krisztusnak minden ismeretet meghaladó szeretetét,
hogy teljességre jussatok, az Isten mindent átfogó teljességéig.

                             MI ATYÁNK

Ezért meghajtom térdemet az Atya előtt, akiről nevét kapja minden
nemzetség mennyen és földön. (Ef 3,14-15)

Mindig úgy tekintettem az apák napjára, mint egy marketingfogásra,
amivel az ajándékboltok forgalmát akarják növelni. Azonban az idén egy
különös, de örömteli dolog történt velem. Apák napi ajándékot kaptam egy
olyan fiatalembertől, akit alig ismertem.
Felhívtam, hogy megköszönjem, és megkérdeztem, miért kaptam. Elmesélte,
hogy minden évben vesz ajándékot, de a tavalyi apák napja óta meghalt az
édesapja. Azért ajándékozott meg engem, mert így akart megemlékezni az
édesapjáról.
Ez a nem várt nagylelkűség elgondolkodtatott. Vajon mi milyen gyakran
emlékezünk meg arról, hogy van egy mennyei Atyánk, aki jobban szeret
minket, mint ahogy mi azt fel bírnánk fogni? Mi milyen ajándékot hozunk
Istennek, hálából az ő végtelen szeretetéért? Isten iránti
tiszteletünket úgy fejezhetjük ki, hogy szeretjük embertársainkat.

Imádság: Mi Atyánk, akitől van minden tökéletes ajándék (Jak 1,17),
segíts, hogy úgy válaszoljunk a te végtelen szeretetedre, hogy szeretünk
másokat. Ámen.

"Szeretteim, szeressük egymást; mert a szeretet Istentől van." (1Jn
4,7)
Roland P. Rink (Gauteng, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK AZ ÉDESAPÁKÉRT!