Csendes Percek június 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jún. 15., P, 05:37:01 CEST

                       2012. június 15. péntek

2Kor 4,5-16.

5 Mert nem önmagunkat hirdetjük, hanem Krisztus Jézust, az Urat,
önmagunkat pedig mint szolgáitokat Jézusért. 6 Isten ugyanis, aki ezt
mondta: "Sötétségből világosság ragyogjon fel", ő gyújtott világosságot
szívünkben, hogy felragyogjon előttünk Isten dicsőségének ismerete
Krisztus arcán.
7 Ez a kincsünk pedig cserépedényekben van, hogy ezt a rendkívüli erőt
Istennek tulajdonítsuk, és ne magunknak: 8 Mindenütt szorongatnak
minket, de nem szorítanak be, kétségeskedünk, de nem esünk kétségbe; 9
üldözöttek vagyunk, de nem elhagyottak, letipornak, de el nem veszünk;
10 Jézus halálát mindenkor testünkben hordozzuk, hogy Jézus élete is
láthatóvá legyen testünkben. 11 Mert életünk folyamán szüntelen a halál
révén állunk Jézusért, hogy a Jézus élete is láthatóvá legyen halandó
testünkben. 12 Azért a halál bennünk végzi munkáját, az élet pedig
bennetek. 13 Mivel pedig a hitnek ugyanaz a Lelke van bennünk, ahogyan
meg van írva: "Hittem, azért szóltam", mi is hiszünk, és azért szólunk!
14 Mert tudjuk, hogy aki feltámasztotta az Úr Jézust, az Jézussal együtt
minket is feltámaszt, és maga elé állít veletek együtt. 15 Mert minden
értetek van, hogy a kegyelem sokasodjék, és egyre többen adjanak hálát
az Isten dicsőségére. 16 Ezért tehát nem csüggedünk. Sőt ha a külső
emberünk megromlik is, a belső emberünk mégis megújul napról napra.

                         BÍZD MAGAD ISTENRE

Isten, aki ezt mondta: "Sötétségből világosság ragyogjon fel", ő
gyújtott világosságot szívünkben, hogy felragyogjon előttünk Isten
dicsőségének ismerete Krisztus arcán. (2Kor 4,6)

Hosszú ideig azt hittem, bármit képes vagyok megtenni, és mindent az
irányításom alatt tartok. A saját kezemmel felépítettem két házat. Az
ács- és kőművesmunkát, a vízvezeték- és villanyszerelést mind én
végeztem. Később egy cégen belül többfajta pozíciót is betöltöttem. Két
évvel ezelőtt feleségem egészsége kezdett megromlani, és át kellett
vállalnom minden házimunkát. Ezzel is jól megbirkóztam, amíg a feleségem
egy gondozó otthonba nem került. Akkor hirtelen kicsúszott az irányítás
a kezemből. Fizikailag belebetegedtem. Az orvosom azt tanácsolta,
egyszerre csak egy napra koncentráljak.
A valódi segítség azonban Istentől jött. A feleségem és én már hatvan
éve jártunk együtt templomba. Tinédzserként sokszor énekeltük a "Jöjj
szívembe áldott Jézus" kezdetű dalt. Most újra, esténként mielőtt
lefeküdtem, ennek az éneknek a szövegét kezdtem ismételgetni, és kértem
Jézust, hogy segítsen rajtam. És segített. Mert ő mindvégig itt volt a
szívemben, csak én nem fordultam hozzá. Nagyon sajnálom, hogy 78 évembe
tellett, hogy erre rájöjjek. De most már tudom. Amikor Krisztusra bíztam
magam, megváltozott az életem.

Imádság: Úr Jézus, te ismered minden gondolatunkat. Emlékeztess, hogy
beszélgessünk veled minden nap. Ámen.

A mai nap jó alkalom, hogy Istenre hagyatkozzunk.
Tommy R. Amidon (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK AZÉRT, HOGY MEGSZABADULJUNK AZ ILLÚZIÓTÓL, HOGY MINDEN A MI
KEZÜNKBEN VAN!