Csendes Percek június 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jún. 9., Szo, 05:37:02 CEST

                       2012. június 9. szombat

Zsolt 104,24-30.

24 Milyen nagy alkotásaidnak száma, URam! Valamennyit bölcsen alkottad,
tele van a föld teremtményeiddel.
25 Ott van a nagy és széles tenger! Számtalan lény nyüzsög benne:
kisebb és nagyobb állatok.
26 Ott járnak a hajók, és a cethal, amelyet azért formáltál, hogy
játszadozzál vele.
27 Mindezek arra várnak, hogy idejében adj nekik eledelt.
28 Ha adsz nekik, szedegetnek, ha bőkezű vagy, jóllaknak javaiddal.
29 Ha elrejted orcádat, megrémülnek, ha elveszed lelküket, kimúlnak, és
ismét porrá lesznek.
30 Ha kiárasztod lelkedet, új teremtmények keletkeznek, és megújítod a
termőföld felszínét.

                            APRÓ LYUKAK

Szemmel tartod járásomat és pihenésemet, gondod van minden utamra.
(Zsolt 139,3)

Egy tavaszi reggelen hároméves lányommal iskola előkészítőbe siettünk.
Valójában én siettem, és kezdtem ideges lenni, mert lányom nem
igyekezett. Amikor már csak pár méterre voltunk az iskola kapujától,
újra megálltunk. Kislányom lehajolt, és egy, az olvadó hó alól
előbukkanó tégla fölé hajolt. Dühösen rá szóltam. Odajött hozzám, és a
kapuig vezető utolsó lépéseket könnybe lábadt szemmel tette meg.
"Miért sírsz?" - kérdeztem.
"Csak meg akartam nézni a kis lyukakat" - felelte még mindig könnyezve.
Kis lyukakat? Abban a pillanatban úgy éreztem, mintha Isten
jelenlétében álltunk volna. Isten mindenhol és mindenben jelen van, még
abban a helyzetben is, ahogy lányom a tégla apró lyukacskáit vizsgálta.
Azonnal elpárolgott minden dühöm. Átöleltem kislányomat, és azt mondtam
neki: "Sajnálom. Szeretlek." Szégyelltem, hogy sietségem miatt könnyekre
fakadt. Egy tégla apró lyukaival Isten egy lehetőséget mutatott arra,
hogyan szeressek, és felnyitotta szemem, hogy a hétköznapi eseményekben
is értéket lássak.

Imádság: Urunk, köszönjük, hogy körülveszel ajándékaiddal. Köszönjük,
hogy mindig mellettünk vagy, és mutatod a helyes utat. Szereteted által
segíts felülkerekednünk a stresszen, hogy ne okozzunk fájdalmat
másoknak. Ámen.

Stresszben élek vagy Isten békességében?
Irina Kurkina (Jekatyerinburg, Oroszország)

IMÁDKOZZUNK A ZAKLATOTT ÉLETŰ CSALÁDOKÉRT!