Csendes Percek június 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jún. 4., H, 05:37:02 CEST

                        2012. június 4. hétfő

1Jn 3,1-3.

1 Lássátok meg, milyen nagy szeretetet tanúsított irántunk az Atya:
Isten gyermekeinek neveznek minket, és azok is vagyunk. Azért nem ismer
minket a világ, mert nem ismerte meg őt. 2 Szeretteim, most Isten
gyermekei vagyunk, de még nem lett nyilvánvaló, hogy mivé leszünk.
Tudjuk, hogy amikor ez nyilvánvalóvá lesz, hasonlóvá leszünk hozzá, és
olyannak fogjuk őt látni, amilyen valójában. 3 Ezért akiben megvan ez a
reménység, megtisztítja magát, mint ahogyan ő is tiszta.

                          ISTEN GYERMEKEI

Lássátok meg, milyen nagy szeretetet tanúsított irántunk az Atya: Isten
gyermekeinek neveznek minket, és azok is vagyunk. (1Jn 3,1)

A négyéves gyermekemmel igazán nehéz volt az a nap. Fáradtnak és egy
csődtömegnek éreztem magam. Amikor bekukkantottam hozzá lefekvés előtt,
megálltam egy pillanatra, nézve, ahogyan békésen alszik. Miközben
belélegeztem bőrének friss illatát, eszembe jutottak a nap nehéz
pillanatai, és a szeretet, amit iránta érzek. Elveszítettem a
türelmemet, és ideges voltam, de a feszültségem soha nem csökkentette
iránta érzett szeretetemet. Gyengéden megsimogattam az arcát, és
odasúgtam: "Mindig is szeretni foglak. A holnapi nap jobb lesz."
Hirtelen eszembe jutott, hogy Isten is úgy szeret engem, mint én a
lányomat, csak mérhetetlenül jobban, mint arra mi emberek valaha is
képesek lennénk. Isten gyermeke vagyok. Még akkor is, amikor csalódást
okozok neki, és nem hallgatok rá, az ő szeretete megmarad. Hibákat
követhetek el, de Isten mindig végtelen szeretettel mosolyog rám.
Elképzelem, ahogyan reám néz, miközben alszom, és ezt mondja: "Mindig
szeretni foglak, és holnap majd egy új napra ébredünk."
Azon az éjjelen a következő napba vetett teljes reménységgel tértem
nyugovóra.

Imádság: Urunk, köszönjük, hogy feltétel nélkül szeretsz bennünket.
Segíts továbbítani szereteted családunk és mindazok felé, akikkel
találkozunk a nap folyamán. Ámen.

Isten szeretett gyermeke vagyok.
Victoria Kubasak (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A KISGYERMEKES SZÜLŐKÉRT!