Csendes Percek június 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jún. 3., V, 05:37:02 CEST

                       2012. június 3. vasárnap

Ézs 40,25-31.

25 Kihez hasonlíthatnátok engem, kivel mérhetnétek össze? - mondja a
Szent.
26 Tekintsetek föl a magasba, és nézzétek: ki teremtette az ott
levőket? Előhívja seregüket szám szerint, néven szólítja mindnyájukat.
Olyan hatalmas és erőteljes, hogy egy sem mert hiányozni.
27 Miért mondod ezt, Jákób, miért beszélsz így, Izráel: Rejtve van
sorsom az ÚR előtt, nem kerül ügyem Isten elé.
28 Hát nem tudod, vagy nem hallottad, hogy örökkévaló Isten az ÚR? Ő a
földkerekség teremtője, nem fárad el, és nem lankad el, értelme
kifürkészhetetlen.
29 Erőt ad a megfáradtnak, és az erőtlent nagyon erőssé teszi.
30 Elfáradnak és ellankadnak az ifjak, még a legkiválóbbak is
megbotlanak.
31 De akik az ÚRban bíznak, erejük megújul, szárnyra kelnek, mint a
sasok, futnak, és nem lankadnak meg, járnak, és nem fáradnak el.

                        A CSILLAGOK FÉNYÉNÉL

Bölcsek érkeztek napkeletről Jeruzsálembe, és ezt kérdezték: "Hol van a
zsidók királya, aki most született? Mert láttuk az ő csillagát, amikor
feltűnt, és eljöttünk, hogy imádjuk őt." (Mt 2,1-2)

Építkezési missziós munkán vettem részt Panama vidéki területén, mikor
az egyik éjszaka kellős közepén felébredtem. A hold már feljött, és a
csillagok milliói tisztán ragyogtak. Lenyűgöző látvány volt. Észak felé
néztem, és könnyedén felfedeztem a Sarkcsillagot, s felismertem a kis és
a nagy Göncölszekeret. Majd az ellenkező irányba néztem, és életemben
először megláttam a Dél Keresztjét. Ennek a csillagképnek a tiszta
fényessége bámulatos volt, és egy komoly lelki pillanat is egyben. Az
üzenet számomra egyértelmű volt: kövesd a keresztet.
Évszázadokon keresztül az utazók, különösen a hajósok, a csillagok
alapján tájékozódtak. A csillagok voltak az útbaigazítást jelentő
támpontok úti céljuk elérésére. A keresztyének számára még egy ennél is
biztosabb és megbízhatóbb navigációs rendszer áll rendelkezésre, és ez a
Biblia. Ha történeteit megszívleljük, és bölcsessége szerint élünk, a
Biblia vezérelhet minket, hogy naponként "követhessük a keresztet."

Imádság: Urunk, köszönjük, hogy utunkat megvilágítod. Adj erőt,
bátorságot és bölcsességet, hogy útmutatásod szerint követhessünk téged
naponta a hit útján. Ámen.

A Bibliában napi útmutatást és eligazítást találunk.
Dick Clarke (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A MISSZIÓS ÖNKÉNTESEKÉRT!