Csendes Percek június 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jún. 1., P, 05:37:01 CEST

                        2012. június 1. péntek

Zsolt 25,1-10.

1 Dávidé. URam, hozzád emelkedem lélekben!
2 Benned bízom, Istenem, ne szégyenüljek meg, ne nevessenek ki
ellenségeim!
3 Senki se szégyenüljön meg, aki benned reménykedik, azok
szégyenüljenek meg, akik ok nélkül elpártolnak tőled!
4 Utaidat, URam, ismertesd meg velem, ösvényeidre taníts meg engem!
5 Vezess hűségesen, és taníts engem, mert te vagy szabadító Istenem,
mindig benned reménykedem.
6 Gondolj, URam, irgalmadra és kegyelmedre, melyek öröktől fogva
vannak.
7 Ifjúkorom vétkeire és bűneimre ne emlékezz! Kegyelmesen gondolj rám,
mert te jóságos vagy, URam!
8 Jó és igaz az ÚR, ezért megmutatja a vétkeseknek a jó utat.
9 Az alázatosakat igazságosan vezeti, és az ő útjára tanítja az
alázatosakat.
10 Az ÚR minden ösvénye szeretet és hűség azoknak, akik megtartják
szövetségét és intelmeit.

                          MEGÉRI VÁRAKOZNI

Utaidat, Uram, ismertesd meg velem, ösvényeidre taníts meg engem.
Vezess hűségesen, és taníts engem, mert te vagy szabadító Istenem,
mindig benned reménykedem. (Zsolt 25,4-5)

Harmadik telefonomra is a hangrögzítő válaszolt: Kérjük, várjon, minden
kezelőnk foglalt. Majd hangos zene szólt, és legszívesebben lecsaptam
volna a kagylót. Az első két hívásom során hét vagy nyolc percet kellett
várnom anélkül, hogy élő személlyel beszélhettem volna, és semmit sem
értem el a várakozással, mégis tudtam, hogy tovább kell próbálkoznom.
Gyakran nehéz a várakozás, és türelmetlen vagyok. Engedem, hogy a
kiábrándultság és a türelmetlenség meggátoljon céljaim elérésében és
megvalósításában. Ilyen hozzáállással minden bizonnyal elherdáltam sok
lehetőséget, amikor másoknak szolgálhattam volna.
Sok időnek kellett eltelnie, hogy meglássam, Isten időzítése nagyon
ritkán egyezik meg az én elvárásaimmal. Hűségén és tökéletes
bölcsességén töprengve eszembe jut, hogy a hit apró lépéseivel,
türelmetlenségemet, aggodalmaimat, még kudarcaimat is Istenhez vihetem.
"Még vár az Úr, hogy megkegyelmezhessen, még hallgat, hogy
irgalmazhasson... boldogok mindazok, akik benne reménykednek." (Ézs
30,18). Rá kellett jönnöm, hogy minél jobban várok az Úrra, annál inkább
tudok türelemmel és szeretettel reagálni a helyzetekre.

Imádság: Atyánk, bocsásd meg türelmetlenségünket, és gyógyíts meg
minden sebet, amit így ejtettünk. Ámen.

Türelmünket Isten békességgel jutalmazza.
Walter N. Maris (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY TÜRELMESEBBEK TUDJUNK LENNI!