Csendes Percek július 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Júl. 30., H, 05:37:01 CEST

                        2012. július 30. hétfő

Zsolt 136,1-9.23-26.

1 Adjatok hálát az ÚRnak, mert jó, mert örökké tart szeretete!
2 Adjatok hálát az istenek Istenének, mert örökké tart szeretete!
3 Adjatok hálát az urak Urának, mert örökké tart szeretete!
4 Nagy csodákat művel egymaga, mert örökké tart szeretete.
5 Bölcsen alkotta meg az eget, mert örökké tart szeretete.
6 A földet a víz fölé terítette, mert örökké tart szeretete.
7 Megalkotta a nagy égitesteket, mert örökké tart szeretete,
8 a napot, hogy uralkodjék nappal, mert örökké tart szeretete,
9 a holdat és a csillagokat, hogy uralkodjanak éjjel, mert örökké tart
szeretete.
23 Gondolt ránk megaláztatásunkban, mert örökké tart szeretete.
24 Megszabadított ellenségeinktől, mert örökké tart szeretete.
25 Ő ad eledelt minden élőlénynek, mert örökké tart szeretete.
26 Adjatok hálát a menny Istenének, mert örökké tart szeretete!

                    ISTEN ÚGY ÉRTI, HOGY ÖRÖKRE

Menjetek be kapuin hálaénekkel, udvaraiba dicsérettel! Adjatok hálát
neki, áldjátok nevét! Mert jó az Úr, örökké tart szeretete, és hűsége
nemzedékről nemzedékre. (Zsolt 100,4-5)

Amikor kislány voltam, apám megígérte, hogy örökké szeretni fog. De
néhány év elteltével elhagyott minket. Felnőttem, férjhez mentem. Férjem
azt ígérte, hogy örökké szeretni fog, de idővel ő is elhagyta
családunkat. Sajnos, a tapasztalat azt tanította nekem, és sokaknak,
hogy az emberek az "örök" szó alatt azt értik, hogy "addig, amíg ez
engem boldoggá tesz" vagy "ameddig megfelelsz az elvárásaimnak". Sokunk
számára az, hogy valaki örökké szeressen, csak romantikus eszme, ami a
valós életben nem mindig valósul meg.
Ezért örülök annyira, hogy valaki komolyan gondolja: "Örökre szeretni
foglak". Mert Isten az örök szót nem úgy érti, hogy "addig, amíg nekem
tetszik" vagy "csak amíg el nem rontod". E mondat: "szeretete örökké
tart", több mint negyvenszer van benne a Bibliában. S ez több mint
ígéret. Ez egy igazság Isten természetét illetően. Isten rendületlenül
fog szeretni, mert Isten lénye a szeretet. S ez azt jelenti, hogy Isten
valóban örökké fog szeretni minket.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy szeretsz, akkor is, ha mi
szerethetetlennek érezzük magunkat. Segíts, hogy emlékezzünk örökké
tartó szeretetedre. Ámen.

Ha mi elhagynánk is Istent, ő soha nem hagy cserben minket.
Diane Stark (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÚGY ÉRZIK, NEM SZERETI ŐKET SENKI!