Csendes Percek július 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Júl. 15., V, 05:37:01 CEST

                      2012. július 15. vasárnap

Zsolt 63,4-9.

4 Mert szereteted az életnél is jobb, ajkam téged dicsőít.
5 Ezért téged áldalak, amíg élek, nevedet imádva emelem föl kezem.
6 Mintha zsíros falatokkal laktam volna jól, úgy ujjong az ajkam, és
dicsér a szám.
7 Fekvőhelyemen is rád gondolok, minden őrváltáskor rólad elmélkedem.
8 Mert te voltál a segítségem, szárnyad árnyékában ujjongok.
9 Ragaszkodik hozzád lelkem, jobboddal támogatsz engem.

                           ISTEN MEGTART

Ragaszkodik hozzád lelkem, jobboddal támogatsz engem. (Zsolt 63,9)

Tennessee-ben minden nyáron meglátogatnak minket a Közép-Amerikából
észak felé költöző kolibrik. Feleségemmel szoktuk nézni ezeket a kis
teremtményeket, ahogy a madáretetőink körül lebegnek és köröznek,
nektárt szívnak és kergetik egymást. Megcsodáljuk szépségüket, csöpp
szárnyaikat és lebegésre való képességüket.
Egyik nap a teraszajtó felől tompa puffanás ütötte meg a fülem, aztán
láttam, hogy egy kolibri fekszik a földön. Felvettem, és észrevettem,
hogy még él; csupán elkábult. A következő 15 percben a kis kolibrit a
tenyeremben tartottam. Simogattam a tollait, szelíden beszéltem hozzá,
míg újra szárnyra nem kelt. Mikor elmeséltem a történteket a
feleségemnek, azt mondta, olyan volt ez, mintha Isten ereje lett volna a
kezemben.
Elgondolkodtam a feleségem szavain, s rájöttem, amit a kismadárral
tettem, hasonló ahhoz, ahogy Isten hordoz minket. Ha elesünk, felemel,
átölel, és szelíden beszél hozzánk. Segít, hogy visszanyerjük
egyensúlyunkat és megtaláljuk a helyes irányt. Varázslatos pillanat
volt, ahogy a kolibrit a kezemben tartottam, de közel sem olyan
csodálatos, mint az a gondolat, hogy Urunk ugyanezt teszi velünk minden
nap.

Imádság: Drága Istenünk, emelj fel minket, ha megbotlunk és elesünk.
Segíts, hogy megtaláljuk a helyes utat Szentlelked által. Mutasd meg
akaratodat. Ámen.

Mindegy, mit hoz a mai nap, bízhatok Istenben, aki megtart.
Gary Dowdy (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A TERMÉSZETVÉDŐKÉRT!