Csendes Percek július 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Júl. 11., Sze, 05:37:01 CEST

                       2012. július 11. szerda

Zsolt 31,1-9.

1 A karmesternek: Dávid zsoltára.
2 Hozzád menekülök, URam, ne szégyenüljek meg soha! Ments meg engem
irgalmasan!
3 Fordítsd felém füledet, siess, ments meg engem! Légy erős kősziklám,
erős váram, segíts rajtam!
4 Mert te vagy az én sziklaváram; vezess, és terelgess engem nevedért!
5 Szabadíts ki a hálóból, amelyet titkon vetettek nekem, mert te vagy
az erősségem.
6 Kezedre bízom lelkemet, te váltasz meg engem, URam, igaz Isten!
7 Gyűlölöm a hazug bálványok híveit, mert én csak az ÚRban bízom.
8 Ujjongva örülök hűségednek, mert látod nyomorúságomat, ismered lelkem
szorongásait.
9 Nem adtál ellenség kezébe, hanem tágas térre állítottad lábamat.

                           ISTEN KEZÉBEN

Mert én, az Úr, a te Istened, erősen fogom jobb kezedet, és ezt mondom
neked: Ne félj, én megsegítlek! (Ézs 41,13)

Kisgyermekeinknek megtanítjuk, hogy az úttesten átkelve meg kell
fogniuk a felnőttek kezét. Tizenéves unokáim gyengédségük és odaadásuk
jeleként még mindig megfogják a nagymama kezét. Megfogják a barátnőjük
kezét is, hogy kifejezzék rajongásukat és szerelmüket. Életünk folyamán
mások kezére bízzuk magunkat, miközben átéljük a gondoskodást és a
szeretetet.
Lelki értelemben Isten arra hív minket, hogy kezébe helyezzük magunkat,
amint Jézus is tette a kereszten (Lk 23,46). Nem tudjuk, mi vár ránk.
Életünk ösvényein ijesztő kanyarok és szakadékok is előfordulhatnak. Úgy
érezhetjük, mintha az ellenség üldözne bennünket. Néha a kétségbeesés
vermének mélyére zuhanunk, tele félelemmel és kétségekkel. Szükségünk
van valakire, aki hordoz minket a nehéz időszakokban.
Akár az élet elején tartunk, akár a vége felé közeledünk, Isten arra
hív, hogy bízzunk vezetésében és védelmében. Megköszönjük a minket tartó
sok szerető kezet: szüleink, nagyszüleink, barátaink, hitvesünk
védelmét; de ne feledjük: legjobban Isten keze tart meg bennünket. Az ő
keze formál minket, s megtart hűséges és állhatatos szeretettel.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük mindazokat, akik felemelnek és
támogatnak minket. Emlékeztess arra, hogy mindenki másnál jobban bízzunk
benned. Ámen.

Ha Isten velünk, ki lehet ellenünk? (Róm 8,31)
Sandi Marr (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM ÉLTÉK ÁT A GONDOSKODÓ SZŰLŐI NEVELÉST!