Csendes Percek július 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Júl. 9., H, 05:37:02 CEST

                        2012. július 9. hétfő

Róm 16,1-16.

1 Ajánlom nektek nőtestvérünket, Fébét, aki jelenleg a kenkhreai
gyülekezet szolgája: 2 fogadjátok őt az Úr akarata szerint a szentekhez
illően, és álljatok mellé minden olyan ügyben, amelyben szüksége van
rátok, mert ő is sokaknak lett pártfogója, nekem magamnak is. 3
Köszöntsétek Priszkát és Akvilát, akik munkatársaim a Krisztus Jézusban.
4 Ők életemért saját fejüket kockáztatták, és nekik nem csak én vagyok
hálás, hanem a pogányok valamennyi gyülekezete is. 5 Köszöntsétek a
házukban levő gyülekezetet is. Köszöntsétek az én szeretett
Epainetoszomat, aki az ázsiai tartomány első zsengéje Krisztusban. 6
Köszöntsétek Máriát, aki sokat fáradozott értetek. 7 Köszöntsétek
Andronikoszt és Juniászt, rokonaimat és fogolytársaimat, akiket nagyra
becsülnek az apostolok körében, akik nálam is előbb lettek Krisztus
híveivé. 8 Köszöntsétek az Úrban szeretett Ampliátuszomat. 9
Köszöntsétek Urbánuszt, aki munkatársunk a Krisztusban, és az én
szeretett Sztakhüszomat. 10 Köszöntsétek Apellészt, a Krisztus kipróbált
emberét. Köszöntsétek az Arisztobulosz háza népéből valókat. 11
Köszöntsétek Heródiónt, az én rokonomat. Köszöntsétek a Narcisszusz háza
népéből azokat, akik az Úrban hisznek. 12 Köszöntsétek Trüfainát és
Trüfószát, akik fáradoznak az Úrért. Köszöntsétek a szeretett Persziszt,
aki sokat fáradozott az Úrért. 13 Köszöntsétek az Úrban kiválasztott
Rufuszt és anyját, aki nekem is anyám. 14 Köszöntsétek Aszünkritoszt,
Flegónt, Hermészt, Patrobászt, Hermászt és a hozzájuk tartozó
testvéreket. 15 Köszöntsétek Filologoszt és Júliát, Néreuszt és
nőtestvérét, valamint Olümpászt és a hozzájuk tartozó szenteket mind. 16
Köszöntsétek egymástszent csókkal. Köszönt titeket Krisztus minden
gyülekezete.

                         CSAK EGY SZÚNYOG?

Pál írta: Köszöntsétek a laodiceai testvéreket, aztán Nimfát és a
házánál lévő gyülekezetet. (Kol 4,15)

Szeretem olvasgatni a Pál apostol leveleinek végén lévő nevek listáját.
Elképzelem magamban kik, és milyenek voltak azok az emberek, és hogy
milyen szerepet játszottak a keresztyénség mozgalmának kezdeti
napjaiban. Nagyon izgat az a tény, hogy bár szinte mindegyikük
jelentéktelennek nevezhető, mégis nagyon fontosak voltak. Valójában
olyanok, mint mi. Mégis, senki közülünk nem túl jelentéktelen ahhoz,
hogy hozzá ne járulhasson a közösség életéhez. Ahogy a mondás tartja: Ha
azt gondolod, hogy túl kicsi vagy, és emiatt nem számítasz, próbálj csak
meg egy éjszakát eltölteni a szobádban egy szúnyoggal.
Nagyon valószínű, hogy egyikünk sem lesz híres ember. Jézusnak
odaszentelt hűséges életet élve, magunkat Istennek odaszánva azonban az
örökkévalóság szempontjából fontosak vagyunk. Hasonlók ahhoz a bibliai
kisfiúhoz, aki a nála lévő kenyereket és halakat odaadta Jézusnak: talán
nem sok minden van a kezünkben, de az Isten Fiának kezében az, amit neki
adunk, egy sokaság táplálására lesz elegendő.

Imádság: Istenünk, köszönjük azokat a jelentéktelen elődeinket, akik
felépítették egyházadat, és éberen tartották a hit lángját számunkra is.
Segíts, hogy mi is ilyen hűségesek legyünk, hogy a körülöttünk élő
emberek is eljuthassanak a veled való közösségre. Ámen.

Nem számít, milyen jelentéktelennek érzem magam, Isten szolgájaként
fontos vagyok.
Dan G. Johnson (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK ISTEN MEG NEM BECSÜLT SZOLGÁIÉRT!