Csendes Percek július 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Júl. 2., H, 05:37:01 CEST

                        2012. július 2. hétfő

Zsolt 19,8-12.

8 Az ÚR törvénye tökéletes, felüdíti a lelket. Az ÚR intő szava
határozott, bölccsé teszi az együgyűt.
9 Az ÚR rendelkezései helyesek, megörvendeztetik a szívet. Az ÚR
parancsolata világos, ragyogóvá teszi a szemet.
10 Az ÚR félelme tiszta, megmarad örökké. Az ÚR döntései igazak,
mindenben igazságosak, 11 kívánatosabbak az aranynál, sok színaranynál
is, édesebbek a méznél, a csurgatott méznél is.
12 Szolgádat is figyelmeztetik: ha megtartja azokat, jutalma bőséges.

                          ÉDESAPÁM LEVELEI

Támaszkodjék szavaimra szíved, tartsd meg parancsaimat. (Péld 4,4)

Tinédzser koromban édesapámtól sok levelet kaptam. Akkoriban kevés
figyelmet szenteltem ezeknek. Tudtam, hogy jót akar; de az újabb és
újabb hosszú levelek arról, hogy mennyire büszke rám, és Isten jó
tetszése nyugszik rajtam, akkor ódivatúnak tűntek. Amikor édesapám
váratlanul meghalt egy autóbalesetben, elkezdtem nagyobb becsben tartani
a leveleket.
A Péld 4,4-et olvasva vettem észre, hogy Mennyei Atyám próbálja
felkelteni a figyelmemet. Azelőtt úgy olvastam Isten igéjét, ahogy annak
idején édesapám leveleit: közönyösen és érdeklődés nélkül. Isten azonban
világossá tette most számomra, hogy sokat tanulhatok a Biblia
bölcsességéből, ha hajlandó vagyok megérteni és alkalmazni Isten
igazságait az életemben.
Amiképpen földi édesapám hátrahagyta leveleit, és bátorított arra, hogy
maradjak meg szorosan Isten közelségében; Mennyei Atyám a Bibliát és
annak iránymutatásait adta az életem számára (Jer 29,11). A Biblia
állandóan emlékeztet, mennyire szeret az Isten (Jn 3,16), és segít
megmaradnom az áldott élet felé vezető ösvényen.

Imádság: Drága Urunk, köszönjük, hogy igéd a kiteljesedett élet felé
vezérel. Segíts időt szentelnünk útjaid megismerésére. Hadd vágyakozzék
szívünk szavadra, hogy engedelmességben élhessünk előtted. Ámen.

Hogyan adhatnék több teret Istennek a szívemben?
Melanie Leo (Fokváros, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK A BIBLIATANULMÁNYOZÓ CSOPORTOKÉRT!